Selasa, Disember 02, 2014

Tak pasti la sama ada awek cun ni siuman atau pun tidak. Nak kata dia ada masalah psikiatri, rasanya mustahil. Muka boleh tahan la cantik. Tapi nafsu dia memang cukup besar!!!

Ghairah Si Awek Cun ni jenis tak boleh nak dikawal. Tak kira dimana - mana sahaja dia boleh menunjukkan aksi Ghairah dia tanpa ada rasa malu pada diri sendiri atau pun orang lain.

Pilihan lelaki yang dia nak tayangkan rasa Ghairah dia tu pun dia tak peduli. Waima depan lelaki macam Si Khairy Jamaluddin tu pun dia sanggup nak tayang kemaluan diri sendiri.

Kata Si Awek Cun yang Ghairah tu, Ketua Pemuda UMNO Malaysia tu suka hidup dalam penafian apabila cuba nak memperjuangkan agenda "Peremajaan Parti" dalam UMNO.
"Pada masa ini, kedua-dua ahli Parlimen yang paling muda di Dewan Rakyat adalah dari DAP -  Steven Sim Chee Keong dan Zairil Khir Johari - kedua-dua berusia 32.
"Kami juga mempunyai beberapa ADUN yang berusia 20-an, seperti Liow Cai Tung di Johor dan Christina Chew di Sarawak," tegas Dyana yang juga setiausaha politik kepada ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang.
"Malah pemimpin kanan kami seperti Lim Kit Siang, Lim Guan Eng dan Teresa Kok, telah bertanding ketika semua mereka berusia 20-an," tambah Dyana dalam satu kenyataan.
Ops!!! Cukup takat itu je la kita baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Awek Cun tu. Setidak - tidaknya, nak jugak dia sebut nama skandal sulit dia, Si Zairil Christopher Lim tu ye tak.

Dia kata Si Khairy Jamaluddin tu hidup dalam penafian. Yang dia pulak, hidup dalam 'Realiti' sangat ke? Dia ingat, DAPigs tu boleh bangga ke dengan golongan orang muda dalam parti tu?

Kalau tengok pada Punah-Sihat DAPigs tu sendiri pun tak pernah berubah - ubah. Sejak dari awal penubuhan, kenapa dok orang sama jugak yang pegang jawatan tersebut?

Dulu, Setiausaha Agung dipegang oleh Si Unker Lim Kit Siang kesayangan dia. Kemudian diwarisi pulak oleh anak Si Unker Lim tu sampai tahap dianggap sebagai Tokong DAPigs.

Hakikatnya, DAPigs letak calon orang muda dalam Pilihan Raya Umum yang lalu sebab mereka ketandusan orang tua yang memang tak ramai nak sertai perjuangan Komunis ala DAPigs tu. 

Kalau tengok dalam organisasi DAPigs (yang masih belum sah sehingga hari ini) tu pun, berapa ramai sangat pemimpin muda yang jadi Ahli Jawatankuasa CEC? Jadi, tak payah Si Awek Cun yang Gila Ghairah tu nak berlagak tak tentu arah!!! Sedar - sedar la diri tu sikit!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. dah tak cun....dah lunyai kena sental dgn cina2 dapig...buat malu ugama dan bangsa jer....

    BalasPadam
  2. Untung la cina tu dapat pantat melayu

    BalasPadam
  3. Musuh yg mesti seluruh orang melayu bersatu melawan adlah pengkhianat melayu yg dipasang oleh yahudi zionis iaitu Anwar Ibrahim. Musuh seterusnya adalah DAP yg dipasang oleh Kristian Evangalist. Kedua dua mrk ini sgt merbahaya dan akan menghancurkan negara. Bersatu hapuskan agenda mrk dahulu dan kemudian org melayu perlu bersatu membetulkan kepincangan UMNO. Yg dahulu mesti didahulukan supaya kita tidak tertipu dan dimusnahkan kerana kejahilan kita mengenali musuh sebenar.

    BalasPadam
  4. Taik palat cina tu dah melekat dalam cipap dia.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping