Isnin, Disember 15, 2014

Adakah Si Nyonya Kok ni MENIPU???
Jika kita lihat dari satu sudut, puak - puak Ekstrem dari kalangan DAPigs ni menganggap Hukum Hudud tu lebih kurang sama dengan Akta Hasutan yang akan memudaratkan rakyat.

Kalau diperingkat Nasional, bukan main lagi mereka menyalak, menghasut rakyat agar menolak perlaksanaan Akta Hasutan 1948 yang didakwa Kejam dan Zalim terhadap rakyat.

Tapi dipentas - pentas mereka sendiri, puak - puak DAPigs tu secara berterus - terusan menolak perlaksanaan Hukum Hudud yang juga dianggap Kejam dan Zalim kepada rakyat.

Tanpa memberi peluang untuk mereka memahami apa sebenarnya yang terkandung dalam perlaksanaan Hukum tersebut, mereka terus menyerangnya seolah - olah ianya tidak menyentuh sensitiviti orang lain.

Dalam pada masa yang sama, puak - puak DAPigs itu juga turut meniup api perkauman yang Rasis kepada ahli - ahlinya agar terus membenci dan memusuhi Islam secara terbuka.

Semalam Si Tokong DAPigs tu dengan lantang menyatakan, peluang untuk Pakatan Haramjadah tu menguasai Putrajaya hanya akan tercapai sekiranya Hudud tidak dilaksanakan.
Kita hanya boleh berjaya sekiranya pendirian dan kedudukan kita jelas bahawa Pakatan yang memerintah di Putrajaya (nanti) tidak akan melaksanakan undang-undang hudud.


“Itu mesti jelas. Kerana itulah aspirasi pengundi-pengundi (berhaluan) sederhana, bukan (aspirasi) pengundi ekstrem,” katanya pada perasmian Persidangan Kebangsaan Parti DAP 2014 dekat sini, hari ini.
Jelas, kenyataan yang dibuat oleh Si Tokong DAPigs itu boleh dianggap sebagai satu Penghinaan yang cukup besar, bukan sahaja terhadap perjuangan PAS, tetapi kepada Islam sendiri.

Mungkin ahli PAS sudah lupa bahawa DAPigs juga pernah mendakwa bahawa tujuan PAS mahu melaksanakan Hudud hanya untuk meraih sokongan Politik dari kalangan orang Melayu.

Tapi malangnya, perkara itu seolah - olah dibenarkan oleh segelintir pemimpin PAS yang hanya berjuang demi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Mereka lebih sanggup mengadaikan dasar perjuangan parti asalkan mereka dapat berkongsi kuasa dengan Kafir Harbi!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. 20 thn dulu rasanya mmg ikhlas nk buat hudud. Tp dlm 20thn kebelakangan nmpk sgt mmg saje guna nk tarik undi. Yg mana bodo tu still akan tertarik lg. Yg ada otak akan sedar. Anyway kita tgk la apa respon Pas. Kita tgk ada telo ke tak atau hanya angguk saja. Tanpa modal hudud ni Pas is nothing

    BalasPadam
  2. 20 thn dulu lepas merdeka mungkin Pas ikhlas nak jalankan hudud. Tp sejak 20 thn kebelakangan nmpk sgt gunakan modal hudud utk pancing undi org kmpg. Nmpk sgt penipunya. Anyway kita tgk apa jawapan Pas. Ada telo lg ke tak atau dah tggl kerandut je atau hanya angguk saja cam biasa. Kita tgk Mat Syabu punya taqiyyah camne

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping