Selasa, Disember 16, 2014

Heh! Nak heran apa kalau Si Azmin tu keluarkan kenyataan seperti dibawah ni. Bukannya perkara baru bagi kita rakyat diperingkat bawahan dipermainkan oleh pemimpin macam dia.

Kata Si Azmin dalam satu kenyataan hari ini, dia sedia untuk menggantikan Si Ketua Penipu tu dan menjadi Si KeTUM yang baru sekiranya dia mendapat sokongan dari kalangan ahli.
SHAH ALAM – Menteri Besar Selangor Mohamed Azmin Ali hari ini secara berseloroh berkata, beliau bersedia menggantikan Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim sekiranya mendapat sokongan.

Ketika diajukan soalan berhubung kesediaannya, Azmin yang juga timbalan presiden PKR hanya ketawa dan bertanya kembali kepada wartawan.


“You (awak) tak setuju? Kalau you sokong saya, saya OK-lah,” katanya ketika diminta mengulas pandangan seorang ahli akademik terkenal semalam.
Kalau sebelum ini, rata - rata orang kata Si Azmin tu GILA nak jadi Presiden PKR dan bertanding dalam pemilihan yang lepas. Tapi niat dia tu telah disekat oleh Si Ketua Penipu tu.

Maka, hancur lebur la harapan dia untuk merebut jawatan tersebut dari Si Wan Azizah. Tapi, adakah itu membantutkan kerakusan cita - cita Politik Si Azmin tu sendiri?

Sudah tentu TIDAK!!! Dia tidak akan berdiam diri selagi dia tidak berjaya merampas kuasa didalam parti tersebut. Dan kini, peluang untuk dia bertindak sudah semakin terbuka luas.

Nak pulak bila ada suara - suara sumbang yang memuja - muja nak menaikkan dia sebagai pengganti apabila Si Ketua Penipu tu dihumban ke dalam penjara tak lama lagi. Itu peluang yang dia tunggu.

Sedangkan sebelum ni, tak de orang pun sokong dia untuk jadi Menteri Besar Selangor, boleh je Si Azmin tu mengkhianati parti secara senyap - senyap. Tak perlu ada sokongan pun. Jadi, apa nak heran kalau lepas ni dia mampu untuk buat benda yang sama!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping