Isnin, Disember 15, 2014

Hah! Nampak gayanya Si Ketua Penipu tu pun akhirnya berani menunjukkan belangnya apabila secara terbuka menolak perlaksanaan Hukum Hudud yang direncanakan oleh PAS.

Dalam erti kata lainnya, Si Ketua Penipu tu dilihat bersetuju dengan apa yang dinyatakan oleh Si Tokong DAPigs yang juga turut memusuhi Islam sejak sekian lamanya dalam isu tersebut.

Apa yang menghairankan kita, bagaimana mungkin seorang yang didakwa 'Alim' dan pernah diberi gelaran 'Pak Sheikh' sanggup menganggap perlaksanaan Hukum tersebut sebagai remeh?

Takkan la seorang yang bersahabat baik dengan Yusof Qadrawi boleh mempunyai pandangan yang cukup skeptikal terhadap Hukum yang selama ini dianggap Islam oleh puak - puak PAS?

Mana mungkin seorang yang dikatakan 'Tinggi Ilmu Agama' boleh memperlekehkan usaha sebuah parti yang KONONnya memperjuangkan Islam itu untuk melaksanakan Hukum Hudud?

Jika dilihat kepada alasan yang diberikan oleh Si Ketua Penipu tu, nampak sangat yang dia tetap berkeras tidak mahu PAS untuk melaksanakan Hukum tersebut tanpa diberi sebarang ruang dan peluang.

Kata Si Ketua Penipu tu, seandainya PAS tetap juga mahu melaksanakan hukum itu, maka mereka akan berhadapan dengan pelbagai masalah yang tidak dapat diatasi oleh mereka sendiri.
"Katakan mereka buat juga. Siapa yang akan membuat tangkapan? Siapakah yang akan membawa mereka (suspek) ke penjara? Ia bukan dalam kuasa (kerajaan negeri) mereka. Oleh itu, terdapat banyak masalah."
Yang tambah menghairankan kita, kenapa pulak orang yang sama menolak Hukum Hudud ini boleh pulak menuntut Hukum Qazaf dari mangsa liwatnya sewaktu mula - mula didakwa dahulu?

Tidak pula dianggap tuntutan terhadap Hukum Qazaf itu lebih kurang sama dengan Hukum Islam yang mana sudah tentu akan wujud masalah sekiranya syarat - syaratnya tidak dapat dipenuhi?

Hakikatnya, tindakan Si Ketua Penipu dan puak - puak DAPigs tu menolak perlaksanaan Hukum Hudud yang menjadi dasar perjuangan PAS adalah satu perkara yang tidak wajar sama sekali.

Keadaannya sama sewaktu mereka mendesak agar Akta Hasutan dimansuhkan sebelum ini. Pendek kata, jika mereka tidak melakukan sebarang kesalahan, kenapa pulak diorang nak ketar lutut!!! Biasanya, orang yang selalu buat salah je takut kena hukum!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. 2 tentang 1 sokong. Lojik akal yg sokong tu kena berambus sbb tak dpt sokongan. Tatau kalau buat u-turn. Pas kan tersohor dgn u-turn. Kita tgk komen mat syabu dgn takiyyahnya

    BalasPadam
  2. Nuar Al-Juburi mana berani nak kan Hudud. Kalau terlaksana nanti, dia lah orang yg pertama yang akan disula demgan buluh runcing dari lubang juboq sampai ke mulut.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping