Jumaat, Disember 19, 2014

Kalau yang di 'Jilat' tu Aiskrim, sedap la jugak...
Kalau setakat 'Bontot Si Tokong DAPigs tu, baik tak payah!!!
Hanya semata - mata kerana TERLALU GIAN nak menjilat bontot Si Tokong DAPigs tu sehingga mampu membuatkan pemimpin Parti Khianati Rakyat Pulau Pinang ini hilang ingatan.

Mungkin dia ingat dengan cara dia menjilat bontot Si Tokong Durjana itu mampu untuk menjadikan diri dia lebih baik atau lebih maksum dari orang lain gamaknya.

Dalam satu kenyataan yang dibuat sebelum ini, Si Penjilat Tegar Si Tokong DAPigs tu tanpa segan silu MENIPU rakyat secara terang - terangan dengan memBODOHkan diri dia sendiri.

Dia kata, kenyataan yang dibuat oleh Si Tokong DAPigs tu berhubung isu berkaitan dengan penggunaan kalimah Allah di Pulau Pinang oleh mereka yang Bukan Islam dibenarkan.

Katanya, kenyataan tersebut dibuat oleh Si Tokong DAPigs tu dengan merujuk kepada fakta. Bukannya dibuat secara sebarangan tanpa merujuk kepada fakta yang berkaitan.
"Kenyataan Guan Eng tidak membabitkan prinsip sebaliknya ia berkaitan dengan fakta," katanya pada sidang media di sini, semalam.


“Semua orang tahu fakta bahawa Enakmen Pentadbiran Agama Islam Negeri Pulau Pinang 2004 hanya terpakai kepada orang Islam sahaja dan itulah yang dikatakan ketua menteri,” katanya.
Jelas, kenyataan yang dibuat oleh Si Penjilat Tegar Si Tokong DAPigs tu sendiri cuba menipu dan mengelirukan rakyat. Kalau dia nak memperbodohkan Macai Pakatan, tak kisah la.

Tapi jangan la sampai tahap nak memBONGOKkan diri dia secara terbuka dan mendedahkan kemaluan diri dia depan orang ramai. Dia ingat rakyat Malaysia ni BODOH sangat ke?

Kalau dia kata kenyataan Si Tokong DAPigs tu dibuat berdasarkan fakta, maknanya dia telah menuduh Mufti Pulau Pinang tu berdusta pada bulan Januari 2014 mengenai isu yang sama.

Berita pada ketika itu mendedahkan keputusan yang telah ditetapkan oleh Majlis Fatwa Negeri melarang orang Bukan Islam menggunakan 40 perkataan termasuk kalimah Allah.
Nah! Sekarang siapa yang menipu sebenarnya? Adakah Si Tokong DAPigs tu yang menipu atau Si Penjilat Tegar Bontot Si Tokong DAPIgs tu yang TERLALU BODOH memalukan diri dia sendiri? Kalau ye pun dia nak jadi manusia MUNAFIK, jangan libatkan orang lain!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Kalau kata undang undang cuma terpakai pada orang Islam sahaja, maksudnyalah orang orang Islam tidak dibenarkan menggunakan kesemua 40 kalimah tersebut. Kalau gitu buat apa ada undang undang tu. Kan pelik tu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping