Rabu, Disember 17, 2014

Mungkin inilah masalahnya bila lama sangat hidup membujang. Cuma bezanya, orang lain tak de la sampai tahap hilang akal macam Si Tipah Koyak ni. Yang lain masih waras fikiran mereka.

Tapi Si Tipah Koyak ni mungkin boleh kita temui SATU dalam SERIBU. Kiranya, Si Tipah Koyak ni boleh jugak dikategorikan sebagai 'Bahan Purba' yang perlu dipelihara oleh Pakatan.

Mungkin sebab nak tunjuk yang dia TERLALU BIJAK sehingga sanggup membuatkan Si Tipah Koyak tu mendedahkan kemaluan dia depan orang ramai secara terbuka. Memalukan!

Punyalah dia nak tunjuk yang dia TERLALU GHAIRAH nak serang pihak Kerajaan dalam isu 1MDB sehingga sanggup dia menuduh PAS bersekongkol dengan pihak Kerajaan? Tak masuk akal!

Dalam kenyataan semalam, Si Tipah Koyak tu menyelar tindakan PAS yang didakwa terlalu tergesa - gesa untuk melaksanakan Hukum Hudud sehingga menimbulkan masalah kepada Pakatan.

Tidak cukup dengan beberapa tuduhan serta dakwaan liar, Si Tipah Koyak tu juga dilihat cuba mempersalahkan PAS kerana sengaja nak menenggelamkan isu dana 1MDB yang sedang hangat diperkatakan.

Kata Si Tipah Koyak tu, tindakan PAS dilihat sebagai tidak wajar dilakukan sehingga dia membuat kesimpulan seolah - olah parti itu cuba nak bersekongkol dengan pihak Kerajaan.
"Kenapa secara tiba-tiba saja? Dan apa keperluan diadakan sidang khas untuk mengendalikan isu ini? 
"Adakah ia agenda untuk menarik perhatian umum daripada krisis 1MDB dan digantikan dengan konflik PAS dan DAP," katanya yang juga peguam daripada PKR.
Inilah masalahnya dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang hanya memikirkan kepentingan Politik Peribadi diri mereka sendiri sehingga tidak nampak perkara yang nyata didepan mata.

Kalau dia nak nyatakan yang dia menentang perlaksanaan Hukum Hudud PAS tu, kenapa pulak dia nak kaitkannya dengan isu dana 1MDB? Apa pulak kaitan Hudud dengan 1MDB?

Soal dia nak menghasut rakyat pasal isu 1MDB dengan fakta yang bukan - bukan tu dia punya pasal la. Kalau dia nak cerita pasal Hukum Hudud PAS, jangan kaitkan dengan cerita lain.

Kesimpulannya mudah. Si Tipah Koyak ni ibarat orang yang sakit perut, tapi mintak ubat sakit kepala hanya kerana semata - mata tak nak mengaku yang dia dah terberak dalam seluar!!! Hakikatnya, Si Tipah Koyak ni pun TOLAK perlaksanaan Hukum Hudud!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. SALAM BRO,DIA BELUM KAHWIN LAGI KE ? PATUTLAH MEROYAN SAKAN.MUKA PUN NAMPAK KUSAM AJE.BELUM MASUK SUSUK RUPENYA !

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping