Rabu, Januari 21, 2015

Baru hari ini diorang nak sedar yang Si Nyonya Kok ni sebagai sampah sedangkan orang lain dah lama sedar mengenai perkara tersebut selama hari ini. Sepatutnya dah lama dia perlu dibuang.

Tapi, disebabkan masih ada lagi dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang masih sayang pada 'Sampah' macam Si Nyonya Kok ni, maka sebab itulah diorang masih simpan lagi.

Nak pulak dikalangan puak - puak Parti Angguk Saja tu. Kalau sebelum ini Si Nyonya Kok tu tuduh diorang nak laksanakan Hudud hanya sekadar untuk meraih sokongan dari kalangan orang Melayu.

Dakwaan tersebut secara tidak lansung memperlekehkan usaha PAS dan mendakwa parti itu hanya sekadar mempergunakan Islam demi untuk menjaga Politik Peribadi mereka semata - mata.

Malangnya, sampai hari ni puak - puak PAS tu sendiri tak mengambil sebarang tindakan terhadap Si Nyonya Kok tu. Sebaliknya, diorang sendiri sanggup mempertahankan 'Sampah' macam Si Nyonya Kok tu. Maka sebab itulah dia semakin galak menghina orang lain!!!
Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Datuk Ibrahim Ali menyelar dakwaan Ahli Parlimen Seputeh DAP Teresa Kok yang mengatakan Perkasa wujud kerana Umno, dan menyifatkan dakwaan tersebut sebagai sampah, lapor Utusan Malaysia.

"Dia (Teresa) sebenarnya tidak mempunyai apa-apa untuk diperkatakan dan sebab itu apabila dia berkata sesuatu, apa yang keluar adalah sampah," katanya seperti dilaporkan.‎

Ibrahim mengulas dakwaan Kok yang mengatakan Perkasa mengikut arahan Umno. Bekas ahli Parlimen Pasir Mas itu menegaskan, Perkasa akan mengkritik Umno sekiranya perlu demi kepentingan negara.


"Sekiranya dia (Teresa) mendakwa DAP bukan kumpulan rahsia dan perjuangan mereka dapat dilihat semua pihak, maka begitu juga Perkasa kerana Perkasa badan yang berdaftar di bawah undang-undang dan aktiviti, serta perjuangan kita dapat dilihat semua pihak," katanya
Categories: ,

5 ulasan:

  1. kalau cina dapigs/pkr..cakap la apa pun pas tak kisah..nak pulak kalau nyonya2 dapigs/pkr yg cakap...naik stim tok2 lebai pas....

    BalasPadam
  2. sebenarnya ada hikmah dalam gabungan parti didalam PR...satu persatu tembelang dipertontonkan kepada masyarakat..masing2 ada agenda sendiri

    BalasPadam
  3. Allah maha kuasa..banyak hikmah dan kebenaran yang dah dipertontonkan kepada masyarakat tentang agenda dab kebodohan masing2 di dalam pakatan rakyat.. aku salah seorang rakyat yang terlalu taksub pada satu ketika dulu kerana ingin menegakkan kebenaran yang anuar ibrahim tidak bersalah..hilang pekerjaan semata mata perjuangan untuk menegakkan kebenaran yang dia tak bersalah..

    tapi hakikatnya,semakin hari rahsia dan perbuatanya dipertontonkan..tapi aku masih berharap agar dia bertaubat diambang usia yang dah menjengah senja.bertaubat lah anuar..

    hidup mu terlalu banyak memecah belahkan umat dan bangsa..ya Allah,kau bukalah hatinya untuk kebaikan

    BalasPadam
  4. sedih gak kisah sahabat kita kt atas ni... pergi la berjumpa dgn anwar berahim...tentu dia akan menolong saudara utk ringankan kesempitan hidup sebab hilang nyer pekerjaan atas sebab nak tegakan 'kebenaran' satu masa dulu....dan saya yakin ribuan lagi yg senasib dgn saudara.... berkumpul lah ramai2 sebagaimana zaman demontrasi dulu di hadapan rumah mewah nya di gombak utk minta bantuan....pasti dia tidak akan hampakan saudara&kawan2.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping