Ahad, Januari 11, 2015

Heh! Ini perangai tipikal yang ditonjolkan oleh seorang pejuang Islam Liberalis seperti Si Tipah Koyak ni. Bila Islam dihina secara terbuka, terus terkedu dia dibuatnya. Hilang kemaluan dibuatnya.

Jika tidak, sebelum ini, Si Tipah Koyak tu sibuk mempertikaikan usaha PAS yang mahu melaksanakan Hukum Hudud di Kelantan. Puas dia meroyan dalam laman media sosial tak tentu arah.

Tapi bila sekutu dia dalam Lawyers For Liberty menyuarakan PENGHINAAN terhadap umat Islam secara terbuka melalui laman media sosial Twitter, Si Tipah Koyak tu terus terdiam.

Tak de pulak dia nak komen apa - apa mengenai penghinaan tersebut sedangkan selama hari ini dia jugak yang rajin sangat me-retweet apa yang dinyatakan oleh Si Peguam Yahudi DAPigs tu.

Yang lebih menyedihkan kita ialah apabila tak de sorang pun dari kalangan puak - puak yang KONONnya kata diorang memperjuangkan Islam tu keluar komen mengenai isu ni. Semua main pakat tutup mulut belaka.

Kenyataan dangkal dan tuduhan terbuka terhadap pihak JAKIM itu sebelum ini turut mendapat kritikan dan reaksi segera dari beberapa pihak yang jelas tidak puas hati dengannya.

Rata- rata yang memberikan pandangan mendesak agar pihak berkuasa mengambil tindakan yang sewajarnya terhadap Si Peguam Yahudi DAPigs yang biadap ni dan jangan dibiarkan begitu sahaja.

Namun dari apa yang didedahkan sebelum ini, status penghinaan yang dilakukan oleh sahabat baik Si Tipah Koyak tu telah pun dipadam dari laman media sosial miliknya sejak semalam.

Soalnya, kenapa dia padam status tersebut? Adakah dia terasa bersalah membuat kenyataan yang jelas MENGHINA UMAT ISLAM di Malaysia ni? Atau adakah dia takut dikenakan sebarang tindakan?

Jika dia ingat dengan tindakan memadam status sedemikian akan membuatkan orang lupa terhadap PENGHINAAN yang telah dilakukan terhadap umat Islam, baik dia fikirkan semula.

Sesungguhnya umat Islam di Malaysia ni takkan lupa dengan tindakan biadap dia menghina Islam secara sedemikian rupa. Dia perlu bertanggungjawab terhadap apa yang dilakukan dan menghadapi hukuman yang sewajarnya. Jangan dia ingat dia boleh terlepas begitu sahaja!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Orang Islam jarang menghina ugama lain Tapi orang bukan menghina ugama Islam. Apabila orang islam ambil tindakan, mereka yang bukan islam akan kata orang racis and teroris. Awas..Saidina Umar Al-Kathab abad baru akan muncul baru lah orang kapir Takut.

    BalasPadam
  2. No comment kot. Lagipun jarang orang pompuan turun sembahyang Jumaat!!!!

    BalasPadam
  3. DE , dap empire. D, dee yahudee banyak De Di selangor, yahudi suka D

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping