Selasa, Januari 06, 2015

Kalau dalam drama - drama Melayu, memang watak 'Mak Janda' ni dipaparkan sebagai 'Penggoda' dan membawa imej buruk dalam sesebuah masyarakat. Nak pulak di kawasan kampung.

Tapi realitinya tak de la semuanya begitu. Ada jugak 'Mak Janda Hot' ni yang baik. Tinggal lagi, bila ada segelintir yang 'Gatal' tak tentu arah tu yang buat orang berpandangan sedemikian.

Ini pun satu kisah benar yang didedahkan oleh suami orang tu sendiri. Katanya, ada seorang Si Janda Hot ni telah memusnahkan hidup dia secara terbuka dan mengaibkan keluarganya.

Cuma, perkara itu tidak menjadi satu berita yang memeranjatkan kita sebab hakikatnya perangai Si Janda Hot tu memang begitu. Dia memang suka buat kerja yang bukan - bukan.

Jika sebelum ini pun, Si Janda Hot tu pernah juga didakwa menabur fitnah terhadap calon Barisan Nasional dalam Pilihan Raya Umum yang lalu hanya untuk kekal bergelar sebagai Ahli Parlimen.

Jadi, tak pelik la kalau Si Janda Hot tu sanggup lakukan tindakan memusnahkan hidup seorang suami yang mempunyai anak dan isteri demi menjaga kepentingan Politik Peribadinya sendiri. Dia bukan peduli sangat pun dengan nasib orang lain!!!
KUALA LUMPUR – Datuk Seri Dr Mohamad Salleh Ismail memberitahu Mahkamah Tinggi di sini hari ini bahawa Nurul Izzah Anwar dan PKR telah memusnahkan reputasi dan maruah seluruh keluarganya.

Beliau merujuk kepada kenyataan fitnah yang dibuat Nurul Izzah Anwar dan PKR berhubung pembelian lapan unit harta di KL Eco City, Bangsar.

Pengerusi eksekutif National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFCorp) itu berkata kenyataan berkenaan juga menyebabkan seluruh perniagaan NFCorp, runtuh.

“Seluruh imej korporat NFCorp dan anak syarikatnya musnah sama sekali dan tidak boleh ditebus lagi akibat tindakan defendan itu,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika memberi keterangan pada hari pertama perbicaraan kes samannya terhadap Anggota Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar dan setiausaha agung PKR ketika itu Saifuddin Nasution.

Mohamad Salleh berkata susulan kepada sidang akhbar yang diadakan defendan pada 7 Mac 2012, kira-kira 110 laporan berita dihasilkan portal berita Internet, akhbar arus perdana, blog dan Twitter.

Katanya perbuatan defendan itu juga mencemarkan imej pengarah syraikat lain yang mempunyai kaitan dengan NFCorp dan keluarga mereka.
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Dah pasti dia janda. Tp camane yg masih berlaki nakkan laki orang? Sebelum citer buruk orang lain siasat dulu buruk kita.

    BalasPadam
    Balasan
    1. walaupun aku peyokong pembangkang,aku amat tidak suka dengan cara nurul izzah,,,

      aku berharap nati tiba masa azmin ambil alih presiden pkr.tidak ada nama beliau dalam kempimpinan pkr...

      kita nak buat perubahan malaysia kearah yang lebih baik,
      perangai nurul izzah sebenarnya lebih teruk dari rosmah mansor,,

      Padam
    2. mmg la lu tak suka sebab lu bukan kroni dia... cuba kalau dia minat kat lu, tentu lu cair punya...

      Padam
  2. sedap janda ni kalo dapat main

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping