Sabtu, Mac 21, 2015

Demo bertempat dihadapan pasaraya Sogo esok bukan untuk menunjukkan Solidariti terhadap Si Ketua Penipu tu. Sebaliknya, demo tu akan dibuat bagi membantah perlaksanaan Hukum Hudud.

Katanya, tindakan PAS yang mencadangkan perlaksanaan Hukum Hudud sebelum ini adalah satu 'Pengkhianatan', 'Penyelewengan Kuasa' serta 'Penipuan' yang maha besar terhadap rakyat.

Maka atas alasan itulah puak - puak DApigs tu perlu memimpin satu demonstrasi raksasa bersama - sama dengan PKR untuk menyatakan bantahan mereka terhadap tindakan PAS itu.

Mereka perlu menggerakkan mobilasi dakyah menentang perlaksanaan Hukum Hudud PAS itu secara besar - besaran seperti mana yang pernah mereka lakukan terhadap Si Ketua Penipu tu sebelum ini.

Jika lokasinya bukan didepan pasaraya Sogo, mungkin puak - puak DAPigs tu boleh buat demonstrasi didepan bangunan Komtar di Pulau Pinang supaya senang Si Tokong DAPigs tu turut serta.

Jemput pemimpin - pemimpin DAPigs seperti Ahli Parlimen Jelutong tu untuk mengingatkan ahli serta penyokong Pakatan mengenai wasiat Si Karpal Singh tu sebelum ini.

Suruh Si Rafizi dan Wan Azizah buat pengakuan tentang agama serta kepercayaan mereka yang sebenar dihadapan khalayak ramai jika mereka terus menentang pelaksanaan Hukum tersebut.

Ini satu cabaran terbuka buat puak - puak DAPigs tu. Adakah mereka berani menyahut cabaran ini atau hanya sekadar pandai menyalak macam ANJING tak tentu arah dalam laman media? Kalau setakat berani bercakap je, baik tak payah mengabihkan masa!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Dap raksasa tarak takut la semut,kita akan kasi bogel haji hadi , harun din serupa ultraman superman baju seksi.haji hadi awak kalau mahu tengok dina soya lebai kasi simpan dalam poket,ela nampak tak malu ke.

    BalasPadam
  2. Allo Jo : Lu baru jilat puji mak lu ka?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping