Isnin, November 09, 2015

Hahaha!!! Nampak gayanya tindakan keluarga Si Ketua Penipu tu cuba nak mendesak pihak Kerajaan berhubung kondisi kesihatan Si Ketua Penipu tu akhirnya memakan diri mereka sendiri.

Sebelum ini, keluarga Si Ketua Penipu tu membuat desakan agar Si Ketua Penipu tu menjalani rawatan dan pembedahan diluar Negara kerana mereka tak percaya dengan doktor di Malaysia.
“Kami juga mahu pembedahan dilakukan di hospital luar negara, bukan di Malaysia, disusuli rawatan fisioterapi sebelum dan selepas pembedahan dijalankan,” kata Nurul Izzah.
(Baca Artikel Berkaitan: Doktor Malaysia Pulak Didakwa Kayu!!!)

Respon yang diterima apabila desakan itu dibuat ternyata tidak seperti yang harapkan oleh keluarga Si Ketua Penipu tu. Sebaliknya rakyat mula mempersoalkan, "siapa yang akan tanggung kos pembedahan itu nanti?"

Hakikatnya semua orang tau Si Ketua Penipu tu sekarang ni merupakan seorang banduan yang selama ini mendapat segala keistimewaan dari segi rawatan kesihatan jika dibandingkan dengan banduan lain.

Maka segala kos rawatan yang dijalani oleh Si Ketua Penipu tu sudah tentu ditanggung oleh pihak Kerajaan secara keseluruhannya. Dan seperti yang didakwa oleh mereka sendiri, duit Kerajaan ni duit Rakyat.

Jadi, jika pihak Kerajaan bersetuju memberikan kebenaran untuk membiarkan Si Ketua Penipu mendapat rawatan diluar Negara, bermakna Kerajaan akan menghabiskan duit rakyat.

Dalam erti kata lainnya, kos rawatan perubatan dan pembedahan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu di luar Negara perlu ditanggung oleh rakyat. Bukannya pihak keluarga Si Ketua Penipu tu sendiri.

Jika semua kos perubatan dan pembedahan itu ditanggung oleh pihak keluarga, dah timbul isu lain pulak. Dari mana pulak keluarga Si Ketua Penipu tu mendapatkan bantuan kewangan bagi menampungnya?

Dan semua orang pun tau, kos pembedahan dan rawatan perubatan diluar Negara ni mahal perbelanjaannya. Jadi, takkan pulak duit keluarga Si Ketua Penipu tu semuanya boleh turun dari langit?

Sepatutnya perkara itu yang perlu dijelaskan oleh keluarga Si Ketua Penipu tu kepada rakyat. Takkan hanya kerana demi seorang Peliwat, diorang sanggup menghabiskan Duit Rakyat dengan menghantar Si Ketua Penipu tu menjalani rawatan perubatan diluar Negara!!! 
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Takkan kawan tak tahu, bilioner Arab kan ada. Sama macam 2.7bilion Najib terima. Kenapa cetek sangat otak?

    BalasPadam
  2. buat satu perjanjian dengan anuar, dia boleh ke luar negara untuk perubatan yang dia hendak, selama mana dia di luar negara, tidak boleh ditolak dengan hari tahanan beliau.

    biarlah dia nak pi berubat 1 tahun pun, balik dia masuk tahanan semula campur lagi 1 tahun.

    kalau dia tak balik terus pun lagi bagus. aman malaysia.

    -art-

    BalasPadam
  3. banduan maa...apa so special pasai banduan ni, banduan tetap banduan.mana ada dunia dalam ada banduan ini macam punya layanan. hokum jatuh pasai dia main bontot bukan pasai issue politik...paham lah banduan is banduan...

    BalasPadam
  4. Kuasa2 yg diberi kpd pegawai polis dan pegawai penjara tak boleh dikuatkuasakan di luar Malaysia. Kuasa menangkap dan kuasa menahan/memenjarakan tak ada...yiilek. Kalau bagi dia ni pi berubat ke luar negara siapa nak awasi dia? ni mcm beri kunci pintu penjara suruh dia cabut. Lepas tu dok overseas serang Malaysia melalui media barat

    BalasPadam
  5. Eloknya .... dok luar negara sapa nak awasi? polis dan warden kita tak dak kuasa kat luar negara. Nampak sangat tujuan nak cabut

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping