Sabtu, Oktober 14, 2017

Kesian! Kalau baca kenyataan yang dibuat oleh Pakcik dari Mersing ni, mungkin ramai yang beranggapan bahawa puak Pakatan Haprak tu sanggup berkorban apa sahaja termasuk wang ringgit.

Malah mereka sanggup keluarkan belanja sendiri hanya semata - mata untuk turut serta menyertai Himpunan Kleptokrasi anjuran Pakatan Haprak tu di Padang Timur MBPJ hari ini.

Kata Pakcik yang keluar dari UMNO sejak tahun 1996 kerana hilang keyakinan terhadap Tun Mahathir tu, dia bersama - sama rakannya keluar duit sendiri naik bas untuk ke Kuala Lumpur,
"Bukan saya sendiri, semua anggota PKR, AMANAH dan DAP yang datang dengan bas sama dari Mersing menggunakan duit sendiri."
[PEMIMPIN KLEPET BERBILLION, PENYOKONG BAYAR TAMBANG SENDIRI!!!]

Kenyaataan Pakcik dari Mersing tu seolah - olah nak memberikan gambaran kononnya pihak penganjur tidak memberikan sebarang perkhidmatan khas kepada para peserta yang hadir.

Kononnya diorang ni buat perhimpunan tak sama macam UMNO la yang sering kali didakwa diberikan serba serbi oleh puak Pakatan Haprak tu sampaikan tiket bas pun beli sendiri.

Padahal sebenarnya Pakcik tu dah kena klepet. Orang lain ada je menyediakan bas untuk mengangkut para peserta bagi menghadiri perhimpunan anjuran puak Pakatan Haprak tu hari ini.
Sekaligus laporan yang disiarkan melalui laman twitter Malaysian Insight itu membuktikan bahawa puak Pakatan Haprak tu juga ada menyediakan serba serbi untuk meramaikan orang. Kiranya diorang ni pandai menuduh orang sedangkan diorang pun buat benda yang sama!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. Kesian juga pacik itu, makan minumnya tanggung sndiri. Tambang pulang balik juga guna duit sndiri.

    Tapi semngatnya mnyokong amat besar
    dan sanggup dtg sndiri scara sukarela.

    BalasPadam
  2. Keluar umno sbb si diktator..join ph pun sbb si bapa mahafiraun jugak..bagusnya pakcik tu..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping