Khamis, April 12, 2018

Begitulah tindakan yang dilakukan oleh DAPigs. Demi untuk memenuhi kepentingan Politik peribadi, apa saja sanggup dilakukan bagi mencapai cita - cita mereka. Termasuk menggadaikan maruah parti.


Demi untuk mengaburi mata rakyat, DAPigs sanggup bersetuju untuk menggunakan logo PKR walaupun pada hakikatnya tindakan itu mendapat bantahan dari kalangan pemimpin parti tersebut.


Namun hakikatnya, DAPigs hanya sekadar menjadi seperti Musang Berbulu Ayam untuk mencapai kuasa dengan mempergunakan orang lain demi memenuhi kepentingan peribadi mereka.


Maka tak hairan la sekiranya Veteran DAPigs seperti Tan Seng Giaw tampil secara terbuka mengkritik tindakan parti itu kerana menggunakan logo PKR dalam Pilihan Raya Umum kali ini.


Antara lain, Seng Giaw mendakwa tindakan pucuk pimpinan DAPigs tidak mengambil kira kesan negatif terhadap parti dan terlalu gopoh membuat keputusan untuk menggunakan logo PKR.


Malah, Seng Giaw juga memberikan gambaran, sekiranya logo yang diperjuangkan selama 52 tahun pun sanggup diubah dengan begitu sahaja, inikan pula perkara lain yang lebih penting dari itu.


Dalam erti kata lainnya, jika DAPigs sanggup menggadaikan maruah parti untuk mencapai hasrat peribadi mereka sendiri, tidak mustahil sekiranya parti itu sanggup mengubah Perlembagaan dan menghapuskan hak orang Melayu Bumiputera selepas mereka dapat kuasa kelak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping