Jumaat, Disember 14, 2018

Fuh! Lama betul rasanya tak bukak blog ni. Bukan sebab kecewa akibat kekalahan yang menyebabkan Kerajaan Barisan Nasional pada 9 Mei yang lalu. Tapi admin banyak meluangkan masa dengan aplikasi Instagram.

Setakat ni masih belum berhenti lagi berehat dari mengemas-kini perkembangan Politik semasa. Cumanya, kaedah yang dilakukan hari ini agak berbeza sedikit. Takde dah nak tulis artikel panjang - panjang.

Tapi, itu tidak bermakna blog Semut Hitam ni akan ditutp terus. Tunggu masa yang sesuai je untuk admin kembali menulis mengenai isu - isu semasa. Nak pulak yang berkaitan dengan isu Politik semasa.

Jadi, bagi pengikut - pengikut blog Semut Hitam ni, boleh terus bersama menanti kemunculan semula dalam masa terdekat. Dalam masa yang sama, boleh follow Semut menerusi laman Instgram.

https://www.instagram.com/semuthitam80/
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping