Khamis, Februari 14, 2019

Fuh! Lama betul rasanya tak bukak blog ni. Bukan sebab kecewa akibat kekalahan yang menyebabkan Kerajaan Barisan Nasional pada 9 Mei yang lalu. Tapi admin banyak meluangkan masa dengan aplikasi Instagram.

Setakat ni masih belum berhenti lagi berehat dari mengemas-kini perkembangan Politik semasa. Cumanya, kaedah yang dilakukan hari ini agak berbeza sedikit. Takde dah nak tulis artikel panjang - panjang.

Tapi, itu tidak bermakna blog Semut Hitam ni akan ditutp terus. Tunggu masa yang sesuai je untuk admin kembali menulis mengenai isu - isu semasa. Nak pulak yang berkaitan dengan isu Politik semasa.

Jadi, bagi pengikut - pengikut blog Semut Hitam ni, boleh terus bersama menanti kemunculan semula dalam masa terdekat. Dalam masa yang sama, boleh follow Semut menerusi laman Instgram.

https://www.instagram.com/semuthitam80/
Categories:

5 ulasan:

  1. SELAMAT KEMBALI Semut hitam!!!

    Pemimpin2 UMNO/PAS dan umat ISLAM/MELAYU, mesti BERSATU dan BIJAK ber“Realpolitik“ dlm. PERJUANGAN KEMERDEKAAN kita – mencapai OBJEKTIF politik yg. PRAKTIKAL, dgn. SEGERA (bukan melalui DEMOKRASI-ala BARAT/ZIONIS PENIPU, nak tunggu PRU15 tak guna tu) , iaitu BUKAN lagi yg. berasaskan IDEALISMA semata, apalagi keadaan dlm. amat BAHAYA dgn. PENJAJAHAN KUKUBESI amat RAKUS DAPbangkai ANJING HOMO JIJIK Zionis skrg. ni; kerana mmg. PRU14 mmg. telah diSABOTAJ! Lihat artikel amat BERNAS dr. RPK ni - di https://www.malaysia-today.net/2018/12/13/the-political-agenda-overrides-party-loyalty/ ; di - https://www.malaysia-today.net/2018/12/14/is-dap-afraid-ppbm-will-become-stronger-asks-ppbm/ ; dan di - https://www.malaysia-today.net/2018/12/14/the-umno-cross-overs-is-about-keeping-dap-in-check/ !!

    Maka, JANGAN jadi si BANGANG mcm. PU ni, yg. asyik hanya nak jadi ‘pembangkang‘ beretika dan bersopan konon (tgklah, lepas DEMO AMAN anti-ICERD bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita – si PENGGANAS/PENJAJAH PARIA waythamoorti hindrafHOMO/TAMIL EELAM Sri Lanka/DAPbangkai ANJING - tu terus dgn. begitu ANGKUH mengGERTAK nak juga TANDATANGAN/SAHkan ICERD dan 5 lagi UNDG2 ANTARABANGSA Zionis PBB tu, dan pastinya akan terus MERUSUH dgn. GANAS/BUAS kalau KUIL2 HARAM depa diROBOHkan!!), dan PU bangang ni, asyik nak MENYALAHkan pemimpin2 UMNO amat GEMILANG kita dulu, sdgkan DAPbangkai ANJING sibuk main politik amat KOTOR dan JIJIK ala-ZIONIS KEPARAT mcm. TUAN IS(IS)rael dia, dgn. menSABOTAJ PRU14 dan terus MENINDAS/mengHINA/mengGERTAK ISLAM/umatnya dan seluruh bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kita dgn. amat KEJAM, termsk. MEROMPAK/MENGGADAI habis2an $berBILLION ASET2 terutamanya HARTANAH2/SAHAM2 amat BERNILAI Islam/Bumiputera spt. TH,. FELDA, FELCRA, MARA, PETRONAS, MAHB, IHH Bhd, KTMB dsbnya! Lihat di - https://www.malaysia-today.net/2018/12/14/stop-the-back-door-negotiations-umno-youth-ticks-off-party-leaders/ !!

    Kerana percayalah, PRU15 juga akan diSABOTAJ habis2an spt. PRU14, dgn. BANTUAN CIA/MOSSAD-IS(IS)rael/SOROS (termsk. utk. mengHASUT akan ATM/PDRM, dan disyaki PEKERJA2 SPR melalui 'NGO' Veteran PENGKHIANAT patriot yg. BEKERJASAMA dgn. 'NGO'2 PENGGANAS MOSSAD/SOROS-CIA, Bersih dan Transparency International yg, berpusat di SWITZERLAND dan JERMAN) - yg. menyebabkan rejim Penjajah/Pengganas BANGKAI2 ANJING DAPeliwat KURAP HOMO JIJIK Zionis ni akhirnya, berjaya MENUMBANGkan pemimpin AGUNG Orang Asal ISLAM /MELAYU kita, PM/PRESIDEN UMNO amat GEMILANG, YAB DS Najib terCINTA kita, parti KEMERDEKAAN Bumiputera terCINTA kita, UMNO dan KERAJAAN BN!

    Maka, pemimpin2 UMNO/PAS terCINTA kita mesti amat BIJAK dan STRATEGIK mengatur “CHESS-GAME“ Realpolitik (baca betul2 artikel2 RPK yg. BERNAS psl. ni)! Lihat sj. IS(IS)rael yg. diPUJA si BARAT – adakah dia PEDULI apa2 UNDG2 ANTARABANGSA, PBB @ DEMOKRASI kejadah?!! Bukan juga, jadi HOMO2 PENGKHIANAT rakus mcm. si nazri/khairy-PENJILAT2 anwaq HOMO yg. dah terBUKTI depa ni adalah KULI2 DAPbangkai ANJING sbb. depa si BARUA2 Melayu HOMO ni dah HANYUT terus dlm. budaya NAFSU buas HOMO JIJIK depa tu, dan dah diBLACKMAIL si kit siangBANGKAI ANJING DAPeliwat ZIONIS tu!! Lihat di - http://celahgelegar.blogspot.com/2018/12/zahid-anwar-dap-akar-umbi-umno-bantah.html

    Lihat juga anwaq HOMO dah TAKUT lalu MENIPU dgn. POLITIK amat kotor dan jijik ala-Tuan DAPbangkai ANJING Zionis dia! Lihat di - https://www.malaysia-today.net/2018/12/13/umno-sabah-leaders-never-asked-to-join-pkr/

    Puak BARUA2 Melayu HOMO ni mmg. jenis spesis yg. TAK kan kembali ke pangkal jln. nampaknya - hingga sangup menjadi PENGGONGGONG2 TULANG BA*I Penjajah/Pengganas DAPbangkai ANJING HOMO JIJIK Zionis! Pi MAMPOS!!!!

    Tok Terkedu.

    BalasPadam
  2. Welcome back Semut. Bahang bertambah panas dan ranchak

    BalasPadam
  3. TUTUP TERUS PUN LAGI BAGUS BLOG NI TAK MENDE PUN DEDAK PUN DAH HABIS.HAAAA HAAA HAAA

    BalasPadam
  4. Porahhh,
    Kembali konon!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping