Sabtu, Januari 29, 2011

...Tunggu Giliran Nak Kencing Rakyat...

Semalam Semut sempat la singgah di ceramah Pakatan Pembangkang di dataran wayang pacak. Ingat kot ada la wayang pacak. Sekali, wayang kencing rakyat rupanya.

Tirai wayang dimulakan dengan si Ketua Penipu. Sebelum tu Nasaruddin Mat Isa. Tapi dia cabut dulu. Takut basah kena kencing jugak kot.

Si Al Juburi ni, macam dah takde idea la pulak. Dok cerita benda yang sama je. Asyik - asyik WikiLeaks, balik - balik isu APCO.

Semut tunggu juga dia nak jelaskan mengenai Wiki-Hafilda. Apa pandangan dia mengenai pendedahan yang dibuat itu benar atau tidak? Pun masih tak berjawab jugak.

Pasal isu APCO, dia masih jugak tak cerita sama ada nak terima jemputan berdebat dengan Nazri Aziz. Yang dia taunya, kelentong rakyat dengan perkara yang sama.

Lepas tu naik pulak si Bapak Katak Putih. Lagi la penipunya dia ni. Konon nak bungkus Chua Soi Lek hantar balik Batu Pahat. Kalau bertanding di Batu Pahat, konon UMNO tak bagi.

Cuba dia pergi ke tempat DAP atau PAS, bertanding kat situ tengok. Nak ke diorang bagi? Macam kat Merlimau pun dah bercakaran, lagi dia nak tipu rakyat?

Dah la tu, siap buat spekulasi kononnya masyarakat Tiong Hwa seratus peratus menyokong beliau. Tapi yang Semut nampak masa ceramah ni semua ketayap putih. Mana rakyat Tiong Hwanya?

Last sekali, si Khalid Gagap. Malas nak cerita la pasal si Menteri Besar bodoh ni. Cerita dia pun asyik puji diri sendiri je. Itu dia buat, ini dia buat. Kira macam dia tu bagus sangat la konon.

Isu air kat Selangor pun tak selesai, lagi nak sibuk kat Negeri orang. Itupun ada hati juga nak pertikaikan perkenan Sultan. Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping