Khamis, Februari 24, 2011


Apa la mangkuk sangat puak - puak Parti Angguk Saja ni. Macam dah tak de orang lain yang nak dipilihnya sebagai calon.

Kesian la kat Tuan ibrahim. Nama dia tak dipilih menjadi calon untuk merebut kerusi Dewan Undangan Negeri bagi kawasan Kerdau ni.

Mau dia menangis air mata darah ketika Nik Aziz umumkan nama Hassanuddin Salim sebagai wakil mereka dalam Pilihanraya Kecil DUN Kerdau ni.

Kenapa pilih Hassanuddin? Dia dah dua kali berturut - turut tewas dalam Pilihanraya yang lalu. Tapi masih jugak diorang pilih dia. Kenapa?

Apa keistimewaan dia ni? Kenapa diorang tak pilih Tuan Ibrahim? Takut nanti kalau kalah, buruk muka Pesuruhjaya PAS Pahang ni agaknya.

Jadi pilih la si Hassanuddin ni. Kalau kalah, Tuan Ibrahim tak malu. Yang malunya nanti Hassanuddin dan PAS Pusat.

Yang jelas, PAS dah ketandusan calon sebenarnya. Diorang takde dah calon lain. terpaksa la pakai 'barang reject' macam si Hassanuddin ni.

Itu pun masih jugak diorang tak sedarkan diri. Masih jugak terasa diri lagi bagus daripada orang lain. Guna Islam sebagai agenda politik. Tak malu punya manusia. Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. AIK, NAPE TAK BOLEH CATAT ULASAN?? BUANG JE LA PETAK NI

    BalasPadam
  2. Tuan Berahim dah kena badi Nuar Berahim....perjuangan yg bacul!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping