Khamis, April 28, 2011


Ni satu perkara yang buat Semut pelik dengan puak - puak Pakatan Pembangkang haram jadah tu. Sampai hari ni Semut masih tak boleh faham perangai diorang.

Semut bukan nak pertahankan sesiapa, tapi demi KEBENARAN, perkara ini perlu diajukan jugak untuk kita sama - sama renungkan.

Semalam, dah kecoh dalam dunia media baru, ada video seks terbaru yang dikaitkan dengan video seks seorang 'Pemimpin Kanan Pakatan Pembangkang' tu.

Semut sempat tengok video tu disebelah petang. Tapi, tak sampai sejam lepas Semut buat posting, katanya video tersebut dah dibuang.

Ada yang kena 'block' dan ada jugak yang di'cencored'kan oleh sesetengah pihak. Persoalan Semut ialah, kenapa video tu dibuang dan sebagainya?

Nak kata video tu lucah dan mengandungi unsur - unsur yang melampau, tak jugak. Semuanya tak berapa jelas, walaupun rupa paras tu nampak. Tapi ianya masih kabur.

Itu satu. Keduanya, siapa yang buang? Pihak pengurusan Youtube. Kenapa diorang buang video tersebut? Dah tentu sebab ada orang yang laporkannya.

Kenapa orang tu laporkan? Itu persoalan utamanya. Siapa yang laporkan? Apa yang membuatkan si pelapor tu mengambil tindakan sedemikian?

Dakwaan beberapa pihak yang dah tengok video pertama, kebanyakkannya mengesahkan bahawa individu tersebut ialah Si Ketua Penipu tu.

Jadi, KEMUNGKINAN BESAR, yang buat laporan kepada pihak Youtube juga adalah dari kalangan penyokong - penyokong Si Ketua Penipu tu jugak.

Kemungkinan itu tidak dapat disangkalkan. Tetapi soalnya, kenapa diorang nak laporkan mengenai video tersebut sehingga membuatkan pihak Youtube membuang video tersebut?

Kalau nak diikutkan, Si Ketua Penipu tu sebelum ni dah awal - awal mengaku, kata dia bukan individu tersebut, walaupun dia tak tengok pun lagi video tu.

Dan selepas video tu keluar buat kali pertama, dia tak bagi respon pun. Kali kedua video tu keluar semalam, pun dia masih tidak memberikan sebarang tindak balas.

Kalau dah Si Ketua Penipu tu mengaku, kata bukan dia individu yang dimaksudkan, kenapa puak - puak penyokong dia beria - ia nak buat laporan dan sebagainya?

Itu satu persoalan yang membuatkan puak - puak PKR dan Pakatan Pembangkang tu tak senang duduk dibuatnya. Mau ada yang tak tido malam semalam disebabkan kes video ni.

KEBIASAANNYA, orang yang bersalah je yang akan ambik tindakan drastik seperti ini. Macam yang Kak Wan 'Omega' cakap la, "Siapa yang makan cili, dia la yang rasa pedas, dok?" 

Jadi, adakah mungkin puak - puak Pakatan Pembangkang ni dah terlebih makan cili? Sebab tu la diorang panas punggong!!! Hehehe...

1 ulasan:

  1. lepas tengok video part 2 ni, ternyata kebodohan director video ini terserlah..jika d lihat dari depan, memang nampak iras2 dsai (tapi kelihatan mcm bertopeng-mungkin itu motif video hitam putih kot, utk menjadikannya samar2), dari pandangn sisi, kantoi..org tua mana la lu ambik ni..ni lagi satu tuan director, kenapa la lu tak renyuk2kan sepah2kan skit cadar katil tu supaya kelihatan seolah2 telah berlaku adegan seks d situ..atau diorang buat atas lantai je wlaupun tersedia katil? atau mungkin dsai ni rajin utk kemaskan katil tu wlaupn dlm keadaan tergopoh? waa..hebat.. cermat betul diorang buat seks ye, sampai nampak tak terusik langsung katil tu..kemas je kan :)kantoi btul la tuan director ni, boleh terlupa benda kecil mcm tu..len kali detail la skit bro, penonton bukan bodoh.. :)mybe rmai tak perasan coz sedang fokus pd mke dsai..hentikanlah kerja kotor ni.. kepada semua penonton:

    "Wahai orang-orang yang beriman! Jauhilah kebanyakan dari sangkaan kerana sesungguhnya sebahagian dari sangkaan itu adalah dosa; dan janganlah kamu mengintip atau mencari-cari kesalahan dan keaiban orang.[al-Hujurat 49:12]

    wallahualam..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping