Isnin, Mei 23, 2011


Aik! Pelik betul Semut dengan Si Fauzi Pendek ni. Bukan ke dia sekarang ni jadi Pengerusi PKR Negeri Pahang? 

Habis macam mana pulak dia boleh jadi Jaga Pasir kat Negeri Selangor? Apa, kat Pahang dia tak boleh cari makan ke?

Mungkin jugak la kot, dia tak boleh cari makan sebab semua projek dah disapu oleh Tuan Ibrahim dan konco - konconya. 

Jadi tak de peluang la dia nak merebut semua tu dari tangan Tuan Ibrahim. Kang bergaduh pulak dengan puak - puak PAS Pahang. Murka pulak Tok Guru nanti, kacau periuk nasi anak buah dia.

Dengar kata, Anugay yang juga merupakan Punahsihat Ekonomi Negeri Selangor tu dah bagi Si Fauzi Pendek ni kontrak Jaga Pasir kat Selangor.

Konon katanya dia di'Anu-Gay-Rah'kan oleh Si Ketua Penipu tu dengan kontrak tersebut hasil kesetian dia menjadi Jaga Bontot selama ini.

Masa dia dapat jadi Timbalan Menteri dulu pun sebab ada Anugay tu jugak sebenarnya. Bukan la sebab kebolehan dia dalam membuat kerja.

Bermakna, Anugay tu pun turut mengamalkan kronisme sewaktu dia jadi Timbalan Perdana Menteri dan kini sebagai Ketua Penipu Rakyat. 

Siapa kata Si Anugay ni bebas dari kronisme memang jelas diorang tu bangang dan bebal. Kalau tidak, tak la dia telan air liur masa menjawab soalan dari wartawan BBC World dulu.


Nampak sangat Si Anugay tu cuba nak menipu seluruh dunia dengan menyatakan bahawa dia bersih dari mengamalkan Nepotisme. Kan dah kantoi. Tak ke buruk muka dia masa tak dapat jawab soalan wartawan tu? Padan Muka!!!

Ps: Pendedahan selanjutnya sila klik sini.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping