Isnin, Mei 23, 2011

Sudah sampai masanya, puak - puak Parti Angguk Saja ni mengkaji semula kedudukan mereka di dalam Pakatan Pembangkang. 

Rasanya, ayat itu dah berulang kali orang diulang - ulang, sampai berbuih dah mulut bercakap mengenainya. Tapi, kalau dah jenis manusia bebal tu, bebal la jugak.


Kalau kita tanya diorang, sebab apa diorang masih lagi menyokong Pakatan Pembangkang tu, alasannya ialah untuk menentang Kerajaan BN yang zalim kononnya.


Tapi dasar perjuangan asal mereka iaitu memperjuangkan Islam kian terabai begitu sahaja. Malah diorang pulak sekarang ni menyokong fitnah yang disebarkan oleh puak - puak Pakatan tu.


Fitnah tu dah tentu - tentunya tak de asas dan bukti yang kukuh. Diorang main ikut je tanpa menyelidiki kesahihan perkara tersebut.


Sebagai contoh, mereka kaitkan UMNO/BN dengan pendedahan video seks sedangkan yang buat pendedahan tu adalah rakan kepada Si Ketua Penipu tu sendiri.


Kenapa diorang tak desak Si Ketua Penipu tu agar mengambil tindakan terhadap sahabat baiknya tu? Kenapa mereka hanya tahu menuduh orang itu dan ini sedangkan tindakan sewajarnya mereka ketepikan begitu sahaja?


Itu salah satu contoh diantara banyak - banyak perkara yang telah dilakukan oleh PAS secara membabi buta tanpa sebarang usul periksa. Belum kita cerita bab lain lagi. 


Jadi tak salah la kalau kita kata PAS sekarang ni hanya Taqlid Pandikutty, sebab mereka memang sah tidak ada ilmu dalam apa yang mereka lakukan. Semua main belasah ikut suka hati je. Perjuangan Islam menda jadahnya kalau macam tu???
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping