Rabu, Mei 25, 2011


Pergh!!! Siapa yang sangka ye tak. Gagap - gagap pun, kejam jugak rupanya Menteri Besar Badut ni. Muka je nampak baik, tapi perangai mengalahkan Yahudi.

Konon kata Si Khalid Gagap ni, Kerajaan negeri Selangor merupakan sebuah Kerajaan yang sentiasa menjaga kebajikan rakyat.

Semua benda dia bagi kepada rakyat. Air percuma, elaun kelahiran, elaun Pra Perkahwinan, elaun bersalin, cuti 90 hari kepada wanita yang baru dapat anak, elaun warga emas.

Macam -macam benda la dia bagi katanya. Bak kata orang dari lahir sampai mati, semua benda diberikan oleh Kerajaan Negeri Selangor. 

Kononnya, ikut kata Si Khalid Gagap ni, tak de dah Kerajaan Negeri lain yang mampu menandingi kehebatan Kerajaan Negeri Selangor yang dibawah pimpinan dia dalam Malaysia ni.

Tapi memang betul pun. Dia memang hebat. Semua benda dia bagi, termasuklah kesengsaraan rakyat seperti yang menimpa akak ni.


Bayangkan. Akak ni terpaksa menumpang di Balairaya Kampung Sungai Tenggi, Hulu Selangor dari bulan September 2009 yang lalu.

Semuanya akibat kekejaman yang telah dilakukan oleh Si Khalid Gagap ni yang mengarahkan Jabatan Perhutanan Negeri Selangor agar merobohkan rumah akak tu.

Kerana terlalu sedih dan tertekan dengan nasib yang menimpa mereka sekeluarga, suami Kak Normah ni meninggal dunia pada 12 Mei yang lalu.

Fuh!!! Memang hebat la Si Khalid Gagap ni. Kekejaman dia memang dapat menandingi kekejaman israel terhadap rakyat Palestine sampai mengakibatkan kematian.

Itu yang dibanggakan sangat oleh penyokong puak - puak Pakatan Pembangkang ni sebab ada dikalangan pemimpin mereka yang mempunyai sikap sama seperti Yahudi.

Maklum la, Israel tu kan sekutu rapat Anugay tu. Jadi memang patut la Si Khalid Gagap ni pun ada sifat - sifat macam tu. Sifat Yahudi Mabuk Minum Todi!!!

Ps: Nak tengok video interview dengan Kak Normah ni, sila Klik Sini.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping