Rabu, Julai 06, 2011

DIA MEMANG BODOH!!!
Tahniah diucapkan kepada Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil, Si AmbiGampang tu kerana berjaya dengan cemerlangnya membuktikan kebodohan diri sendiri.

Mana ada orang dalam dunia ni yang nak mengaku diri dia bodoh seperti yang dilakukan oleh Si Ambiga Pandikutti ni kan.

Malah Si Ketua Penipu tu sendiri pun tak nak mengaku kata diri dia bodoh walaupun hakikat tu memang dah jelas dan nyata.

Bertambah hebat ialah apabila AmbiGampang ni membuktikan diri dia bodoh dihadapan seluruh rakyat Malaysia secara umumnya.

Kebodohan dia terserlah apabila dia hadir dalam sesi mengadap DYMM  Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agong semalam. Pertemuan itu turut menjadi pertikaian ahli Dewan Negara.

KUALA LUMPUR 6 Julai - Sekumpulan ahli Dewan Negara hari ini mempersoalkan kegagalan penganjur mengemukakan memorandum perjuangan perhimpunan haram Sabtu ini ketika menghadap Yang di-Pertuan Agong Tuanku Mizan Zainal Abidin semalam.

Wakil mereka Senator Datuk Abdul Rahman Bakar berkata, sewajarnya ketua kumpulan Datuk S. Ambiga menggunakan peluang itu sebaik-baiknya dan membatalkan perhimpunan yang dirancang.

"Kalau tidak (serah), kenapa tidak (serah)? Kalau sudah disampaikan apa perlunya lagi diadakan perhimpunan di stadium,” katanya kepada media di Lobi Parlimen, di sini.

Ini kerana katanya, kumpulan itu sendiri mendakwa mereka mahu berarak bagi menyerahkan memorandum tersebut kepada Yang di-Pertuan Agong. - Bernama
Kalau difikirkan, ada betulnya jugak. Bukan ke tujuan Si Ambiga tu nak mengadakan perhimpunan bagi menyerahkan memorandum kepada YDP Agong sebelum ini?

Padahal dia sendiri dah berhadapan dengan YDP Agong semalam. Itulah peluang keemasan bagi dia untuk melakukannya. Apa salahnya dia serahkan memorandum tu?

Dah nampak sangat bahawa agenda sebenar Si AmbiGampang tu bukan nak buat tuntutan terhadap Tranformasi Pilihan Raya. 

Dia sebenarnya nak buat huru hara dan menimbulkan kekecohan serta demonstrasi jalanan bagi memburukkan imej Negara dimata dunia. Itu sahaja.

Dan dia pulak disokong oleh puak - puak Pakatan Pembangkang yang memang ada niat seperti itu. Jadi, tak hairan la kalau kita kata diorang ni memang bodoh. Jangan la kita pun bodoh jugak macam diorang!!! 
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Tamparan hebat untuk umno atau tamparan hebat untuk ambigampang dan penjulap-julapnya yang bakal diligan dengan air asid dan peluru hidup....

    BalasPadam
  2. agung pun hati bersih boleh bersemuka dgn ambiga..tak macam polis..agung dah bg grenlight buat kt stadium, tapi polis tak bagi pulak...derhaka tu namanya...kann..kann...ummno memang keparat..x nk sound ker polis tu .... kan bos ko orang pm..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping