Rabu, Julai 06, 2011


Fuhhh...hai!!! Berkecor ayer liur Si Khalid Gagap menengok awek - awek ni ye? Sampai tak terkeluar kata - kata dah dibuatnya.

Itu baru dia tengok awek - awek tempatan ni je. Bayangkan kalau dia tengok artis - artis dari luar Negara pada 24 Julai nanti. Mau terkeluar bijik mata dia gamaknya masa tu.

Mungkin sebab itu la dia beria - ia sangat nak teruskan juga konsert MTV World Stage di I-City Shah Alam nanti. Sekurang - kurangnya dapat jugak dia mencuci mata.

Lagi pun, kita bukan tak kenal dengan Si Menteri Besar Badut ni kan? Dia memang suka bergesel - gesel sambil berhibur dalam acara - acara macam ni.

Tapi tak pelik sangat la kalau dia yang beria - ia sebab parti dia memang membenarkannya. Tengok je la tabiat Si Ketua Penipu tu sendiri. Dia pun memang suka hiburan - hiburan ni.

Yang membuatkan rakyat pelik ialah dengan pendirian puak - puak Parti Angguk Saja tu. Diorang tak sedikit pun bangkit dan membantah penganjuran konsert ni.

Kalau ada pun setakat melepaskan batuk ditangga je la. Bak kata orang kampung Semut, janji ada je daripada tak de lansung.


Alasan kerana tak buat bantahan ialah sebab konsert tu dah mendapat perkenan Sultan dan juga kelulusan Exco Kerajaan Negeri sejak awal tahun lepas lagi.

Ai, itu je alasan diorang? Tak masuk akal lansung. Takkan la dalam Mesyuarat Exco Negeri, wakil PAS tak boleh bantah mengenai perkara ni? 

Takkan mereka tak mampu nak bersuara dan membantah cadangan tersebut sebelum ianya diluluskan oleh Kerajaan Negeri? Apa gunanya wakil mereka kalau macam tu?

Cuba kalau Kerajaan UMNO/BN yang anjurkan konsert seperti ini, tengok macam mana diorang buat bantahan dan sebagainya. 

Masa tu diorang tak kira dah sama ada ianya ada kelulusan atau tidak serta mendapat kebenaran daripada DYMM Sultan sekali pun. Semua diorang langgar.

Sedangkan hari tu pun, dalam isu perlantikan Datuk Khusrin sebagai Setiausaha Kerajaan Negeri diorang boleh selamba je buat bantahan, inikan pulak kalau UMNO/BN yang jadi penganjurnya.

Padahal dalam isu tu, lantikan Datuk Khusrin tu dah dapat perkenan daripada DYMM Sultan Selangor. Boleh pulak diorang buat bantahan. 

Kenapa penganjuran konsert ni diorang boleh buat tak tau je? Kalau dulu, pantang ada konsert, pantang ada hiburan, diorang la yang terlebih dahulu turun membuat bantahan.

Konon diorang kata konsert ni 'lagho' la, mengkhayalkan la, punca pembuangan bayi la, punca maksiat la dan sebagainya. Tapi ni, apa kejadahnya pulak?

Nampak sangat la puak - puak PAS ni memang kaki angguk je sebenarnya. Diorang bukan berani pun nak menegakkan perjuangan Islam. Yang diorang tau jadi PENCACAI DAPigs je!!! Nak perjuangkan Islam konon. Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Zaman BN/UMNO dulu...bandaraya Shah Alam tidak dibenarkan ada konsert secara terbuka...bila PAS jadik EXCO agama & EXCO Pendidikan...semuanya boleh lulus...

    BalasPadam
  2. NAMAPUN PARTI PAS...SEMUANYA PAST....TADI TANG DEPA JE LAAA...KALAU TANG ORANG LAIN...OOO INI TAK BOLEH HARAMMM...TAPI BILA DEPA. NAK TAU APA JAWABPANNYA.....HARAM JADAHHHHHHH

    BalasPadam
  3. PAS NAMANYA....PARTI AJARAN SESAT AMALANYA

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping