Rabu, Julai 20, 2011


Baru - baru ni, semua orang sibuk - sibuk dengan anugerah. Semua orang nak dapat anugerah mereka masing - masing.

Tapi ada satu anugerah yang hanya layak dimiliki oleh anak emas Si Ketua Penipu ni. Hanya dia je yang layak untuk mendapat anugerah ni.

Anugerah Gorilla terbaik. Sebabnya, dia hanya pandai buat dakwaan, lepas tu dia cabut lari. Sampai hari ni, dia senyap je mengenai sebarang dakwaan yang dia buat.

Hari tu, dia kata, Papa kesayangannya diserang didalam KL Sentral. Tapi dia jelas tak de sebarang bukti yang sah untuk menyokong dakwaan tersebut.

Malah, Papanya tu tak pernah pun keluar dari bangunan KL Sentral. Jadi macam manadia boleh kata Papapnya diserang oleh FRU?

Perkara ini la yang tidak dapat dijelaskan oleh Si Nurul Izzah ni sampai hari ni. Dia senyap je tanpa sebarang suara. Dia buat macam taktik gerilla. Serang, lepas tu lari.

Hari ni jugak, Pengawal Peribadi Si Ketua Penipu yang jatuh longkang semasa melarikan diri bersama - sama Anugay tu buat laporan Polis.

Turut dilaporkan sebelum ini, tulang pipi Si Pengawal Peribadi tu HANCUR, Semut ulangi, HANCUR diserang oleh pihak Polis.

Kalau hancur, macam mana dia boleh ditemubual pada malam kejadian? Bila baca semula laporan dalam Malaysiakini, terang - terang ayat dibawah ditulis:
Tulang pipi Fayyahd Afiq Albakqry, 25 dikatakan retak dan hancur semasa peserta perhimpunan BERSIH 2.0 itu melarikan diri daripada asakan dan serangan polis di terowong KL Sentral pada 9 Julai lalu.
Dah sah terbukti. Kecederaan Pengawal Peribadi Anugay tu cedera kerana 'Melarikan Diri' dari 'Serangan' pihak Polis.

Jadi memang sah la, diorang ni pandai nak memutar belitkan fakta tanpa mengira sama ada ianya benar atau pun tidak. Kerja diorang tak de lain, asyik menipu je kerjanya!!! Macam sial!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping