Rabu, Julai 20, 2011


Tengok muka Si Ketua Penipu ni. Cukup sinis senyuman dia. Pasti ada perkara yang jahat sedang difikirkannya. 

Mungkin dia sedang mencari jalan untuk melepaskan diri dari tuduhan meliwat yang sedang dihadapinya pada ketika ini.

Ya!!! Perkara ni tak mustahil untuk ianya berlaku. Cuma waktu dan ketikanya sahaja yang tidak digunakan oleh Si Ketua Penipu tu.

Kita semua sedia maklum, Si Ketua Penipu ni dah banyak kali beralasan dan berdolak - dalik mengenai isu kes liwat dia terhadap Pembantu Khasnya, Mohd Saiful.

Tak pernah lagi dalam sejarah Kehakiman Negara ada kes yang ditangguhkan seperti yang dilakukan oleh SI Ketua Penipu ni. Bukan sekali dua, tapi dah lebih 60 kali!!!

Macam - macam wayang dah dia buat. Tapi masih jugak tak mendatangkan sebarang hasil yang memberansangkan. Masih jugak tak berjaya.

Tapi, jangan pelik kalau satu hari nanti, bila dia dah habis sesi pembelaan, dia akan keluarkan alasan dengan laporan perubatan mengatakan bahawa dia tidak boleh dijatuhkan hukuman.

Sebabnya, dia akan pergi berjumpa dengan doktor - doktor Pakar yang diupah, dan membayar mereka dengan sejumlah wang yang besar bagi mengeluarkan laporan perubatan yang mengatakan dia ni GILA!!!

Dulu, tembelang dia nak kata ada orang nak ugut bunuh dia dah pecah. Dah tak menjadi. Dia cuba pulak dengan Isteri dan keluarga dia. Pun tak jalan jugak.

Jadi memang tak heran kalau taktik ni pun akan turut digunakan oleh Si Ketua Penipu ni untuk melarikan diri dari hukuman yang bakal dihadapinya kelak.

Ala, bukan kita tak tau. Dia memang kuat menipu. Nama pun Ketua Penipu. Apa lagi yang dia mampu buat, menipu tu je kerjanya!!! Memang sial!!!
Oleh: Terrence Fernandez
Isterinya merujuk kepadanya sebagai ‘Anugerah Tuhan’ dan kita percaya pastinya dia mempunyai alasan yang baik untuk berkata demikian. Anwar, seorang pluralis biseksual yang mengidam untuk menjadi Perdana Menteri mungkin juga seorang ‘anugerah’ dari Tuhan sepertimana yang kita tahu.
Dunia pernah mempunyai beberapa orang penjahat sebelum ini seperti Hitler, Pol Pt, Idi Amin, Milosevic tetapi tiada di antara mereka yang penuh muslihat dan keazaman seperti Anwar.
Penjahat-penjahat ini tidak mungkin dimaafkan atas tindakan yang tidak berperikemanusiaan mereka tetapi mereka berdiri teguh atas kepercayaan mereka dan tidak menafi, memusing cerita atau memanipulasi fakta tak kira betapa gila atau kejam fakta mengenai mereka.
Mereka percaya apa yang mereka lakukan adalah yang terbaik untuk pengikut mereka, untuk negara dan untuk diri mereka sendiri walaupun ia sebenarnya salah. Untuk itu, mereka layak digelar pemimpin.
Ps: Baca Seterusnya, klik disini

6 ulasan:

  1. mana nak cari "Anwar" lain dalam dunia ni ... ??
    memang tepat gelaran "Anugerah Tuhan" buat suami tercinta ....
    Hang Tuah sendiri dah pesan "Tak Akan Melayu Hilang DiDunia"
    Pasti dunia terpegun dengan "KEHEBATAN ANWAR"

    BalasPadam
  2. kalau 'doktor' dia mengesahkan dia gila..mcm mana dia nak jadi PM...? bertambah gila la otak dia...bangun pagi ingat jadi PM...

    BalasPadam
  3. 'the huge unmitigated disaster'...satu malapetaka kpd negara sekiranya dia jadi PM!...ana sokong kata2 Prof Dr Chandra Muzaffar!

    BalasPadam
  4. lebih baik dia dapatkan pengesahan perubatan yang mengatakan dia dah mengalami mati pucuk sejak matanya lebam dibelasah dalam lokap dahulu. Terus dia dapat lepaskan diri dari isu video lucah dan kes liwatnya sekaligus. Takkan mahkamah nak suruh dia lancap dalam mahkamah. kehkehkeh.

    BalasPadam
  5. " Dimaklumkan bahawa blog Semut Hitam ini tidak ada kena mengena dengan mana - mana organisasi dan juga parti politik tertentu, "

    Saya "suka' dengan statement ni.. :-)

    BalasPadam
  6. Tlg jgn letak gambar nwar peliwat bangsa mcm ni.. Mmg muka mcm yahudi mabuk nak jadi PM cita2 kalo blajar bodoh jadi dispatch je la.. Walaubgmana pun Mat dispatch lagi mulia dari NwarPeliwatBangsa

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping