Ahad, Julai 24, 2011


Hehehe... Kesian Semut tengok Si Mat Gelap sorang ni. Dah la jawatan dia sebagai Ketua Penerangan kena tarik dan digantikan dengan Tuan Ibrahim Tuan Man.

Kenapa jawatan dia kena tarik? Sebab dia GAGAL memberikan penerangan yang sewajarnya. Maknanya, dia sendiri tak faham apa yang dia nak terangkan.

Dalam erti kata lain, dia sendiri tak mampu nak jelaskan sesuatu isu dengan betul. Maka sebab itulah PAS melucutkan jawatan Si Mat Gelap ni dan bagi pada orang lain.

Tapi, disebabkan dia gila glamer agaknya, jadi dia buat jugak kerja bangang dengan persoalan bongok seperti ini:
Alamak ai!!! Benda mudah macam ni pun dia tak faham ke? Polis bertindak berdasarkan bukti, berdasarkan fakta yang sah. 

Diorang bukan buat kerja berdasarkan kepada emosi semata - mata. Tak macam sesetengah pihak dimana mereka bertindak berdasarkan emosi sahaja.

Respon dari kebanyakkan rakyat mengenai perkara ini ada dua. Sebelum ini mereka sudah didedahkan dengan pandangan dari mereka yang berhimpun.

Tapi macam mana pulak pandangan dari sebelah pihak lagi? Bagaimana pandangan dari pihak Polis pula?

Kalau kita tengok video, semuanya jelas telah dipotong dan di edit mengikut kesesuaian mereka sahaja.

Tengok sahaja bagaimana Mat Sabun tu menggelupor bila seluruh rakyat Malaysia dapat melihat yang disebenarnya menipu sahaja.

Begitu juga dengan kes penipuan yang dilakonkan oleh Suhardi Mohd. Itu pun dah terbukti yang diorang menipu je sebenarnya.

Hakikatnya, puak - puak Pakatan Pembangkang ni dah mula tersentak dengan pendedahan yang dibuat oleh pihak Polis. Satu persatu pembohongan mereka telah dibongkarkan.

Maka sebab itulah pihak Polis memerlukan masa untuk mengeluarkan bukti - bukti tersebut. Diorang bukan penipu macam puak - puak Pakatan Pembangkang tu!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. HARI YG SAMA SEMASA PERHIMPUNAN BERSIH SUDAH ADA VIDEO DI MUAT TURUN...NI KAN ZAMAN IT.ITU TANDANYA VIDEO TU ORIGINAL KERANA TERUS DIMUAT TURUN. TAK PERLULAH 2 MINGGU..KALAU 2 MINGGU TU ADA CUBAAN MENGEDIT...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping