Isnin, Julai 18, 2011


Ya!!! Siapa tak kenal dengan Si Bapak Pandikutti ni. Semua orang kenal rupa dia yang memang dah sedia buruk ni. Apatah lagi dengan perangai dia.

Semut rasa, semua orang dah tengok video disebelah (klik sini), dimana Si Anugay ni dah terang - terang 'Kantoi' dengan Hadi Awang. Sebab apa? Sebab dia Ketua Penipu.

Adakah dia akan tetap berdiam diri setelah video itu dimainkan didalam media arus perdana? Jawapannya tidak. Raja Putar Alam ni mana boleh berdiam diri. Tonton video dibawah:


Dalam video tu, dia tetap kata yang Hadi Awang diheret dan dihumban ke dalam trak Polis. Tengok rupa Hadi Awang masa dia ditahan. Ada rupa orang yang diheret dan dihumban?


Lepas tu pulak, Si Anugay ni buat dakwaan bahawa Pengawal Peribadi dia patah tulang pipi. Logiknya, kalau patah tulang pipi, orang tu tak boleh bercakap.

Tapi yang peliknya, malam kejadian, Pengawal Peribadi Si Anugay ni boleh pulak menjawab soalan daripada wartawan AFP. Macam mana dia bercakap?

Kalau tulang pipi patah, boleh jawab soalan ke? Sedangkan sakit gigi pun payah kita nak bukak mulut. Inikan pulak patah tulang pipi.


Kot ye pun nak menipu, agak - agak la weh!!! Dia jugak yang kata, orang Melayu dalam Malaysia ni tak semuanya bodoh.

Lepas tu dia jugak cakap yang nyawa orang pun boleh buat mainan. Sakit demam orang orang pun boleh dipolitikkan.

Yang puak - puak dia mainkan soal kematian tu tak pe pulak? Tak nak pulak dia sebut bab itu? Ini Apa Punya Jenis Manusia ni? Tak reti hormat pada keluarga orang lain ke?

Memang sah la Si Anugay ni setakat pandai bercakap je. Tapi apa yang dia cakap, satu pun dia tak buat. Cakap tak serupa bikin. Ceit!!! Pigidah!!! Memang sial!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping