Rabu, Julai 06, 2011


Ini diantara paparan menarik mengenai Si Ketua Penipu ni yang perlu kita cernakan bersama - sama. Bukan tujuan untu mengaibkan sesiapa.

Tapi sekadar untuk mencabar minda kita dengan persoalan - persoalan yang berkaitan dengan dirinya. Saksikan video dibawah dan kemudia tanya diri kita soalan berikut:



1. Adakah layak manusia bernama Anwar Ibrahim ini untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia dimasa akan datang?

2. Kenapa dia masih enggan mengambil langkah yang sewajarnya berkaitan dengan dakwaan terhadap diri dia selama ini?

3. Kenapa dia enggan menyerahkan DNAnya untuk diuji sama ada ianya sama atau tidak dengan DNA Lelaki Y?

4. Kenapa dia tidak mengambil tindakan saman terhadap Datuk Eskay yang kononnya memfitnah dia dengan pendedahan video seks?

5. Kenapa dia tidak mengambil tindakan terhadap Datuk Nalla, Ezam Mohd Noor, Ummi Hafilda yang hari - hari memukul canang memburuk - burukkan dia selama ini?

6. Adakah ianya terlalu sukar bagi dia untuk menunjukkan jam Omega yang katanya berada dalam simpanan Kak Wan selama hari ini?

7. Kenapa dia masih lagi tidak mengambil tindakan terhadap Tun Dr. Mahathir yang membuat pendedahan mengenai 4 orang wanita didalam buku 'The Doctor In The House'?

8. Kenapa, sehingga hari ini, Karpal Whichar, Biawak Guan Eng dan Mat Sabun masih lagi tidak memberi penjelasan kepada rakyat mengenai dakwaan yang mereka buat pada tahun 1997 terhadap Si Ketua Penipu itu?

Soalan - soalan itu perlu ditanya kepada diri kita sendiri sebelum kita ada niat nak menobatkan musibat ini sebarang Anugerah.

Yang jelas, dia sendiri pun tak mampu nak menjawap soalan - soalan ini bagi membersihkan nama dirinya dan keluarganya demi maruah. Yang dia buat hanya memberikan alasan - alasan yang tak munasabah. Semuanya untuk menipu rakyat belaka!!!

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping