Sabtu, Julai 16, 2011


Aik!!! Lain macam betul puak - puak Parti Angguk Saja ni. Siap diorang bangga pulak ada Pelacur yang sokong diorang ni, apa hal?

Dalam dok sibuk - sibuk Tok Jan nak buat larangan terhadap pusat hiburan beroperasi sepanjang bulan Ramadhan, ada pulak mangkuk ayun keluar kenyataan ni.
Memang la Pelacur pun pun tak puas hati dengan Kerajaan BN. Dah berapa kali sarang diorang kena serang, kena 'rush' dengan pihak berkuasa.

Itu semua telah membangkitkan rasa tak puas hati dengan tindakan Kerajaan BN yang menghalang maksiat berleluasa.

Kenapa diorang sokong Bersih? Sebab Kerajaan PAS tak halang benda - benda maksiat ni. Nak pulak yang ada di Selangor.

Pelacur - pelacur tu semua berharap, jika Kerajaan Malaysia digantikan dengan Kerajaan Penipu rakyat, maka mereka dapat memperluaskan aktiviti mereka.

Dan pada ketika itu, pusat - pusat hiburan yang tumbuh macam cendawan di serata Malaysia tidak akan mendapat tentangan dari sesiapa.

Walau dari PAS sekali pun. Kalau PAS nak bantah pada ketika itu, diorang pasti akan disergah oleh puak - puak DAPigs. Dah kecut telur masing - masing.

Itu yang nak dibanggakan sangat dek Mohd Hanipa Maidin ni? Kepala Otak dia letak kat mana? Kepala Lutut? Tapak kaki? Bangga Tok Anjang Dia!!! Nak perjuangkan Islam konon. Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: ,

10 ulasan:

  1. apa nak pelik. belakang ofis nik najis pun byk pelacur. pelacur tu pun pegi BERSIH sebab ayah ayam dia pergi uzbekistan cari pelacur baru.

    BalasPadam
  2. sila pergi ke lorong haji taib.
    siap ade balai polis lagi kat situ, tapi pondan2 masih bebas berkeliaran.

    Adakah itu yg dikatakan "Pelacur pun pun tak puas hati dengan Kerajaan BN. Dah berapa kali sarang diorang kena serang, kena 'rush' dengan pihak berkuasa"?

    BalasPadam
  3. Pondok Polis tu kan dah kena roboh baru - baru ni??? Apa, tak tengok berita ke???

    BalasPadam
  4. PELACUR AKAN TERBELA DI BAWAH KEPIMPINAN PAS ...HIDUP PELACUR

    BalasPadam
  5. Sejak Pakatan memerintah di Selangor, pusat - pusat hiburan dan rumah - rumah urut semakin bertambah.

    Kalau kita tengok dalam berita, dah banyak kali pihak Polis menyerbu ke lokasi - lokasi panas ni.

    Jadi memang tak pelik la kalau Pelacur tu semua marah dengan Kerajaan Malaysia.

    BalasPadam
  6. nampaknya selepas ni pas juga akan membela dan memperjuangkan kerjaya pelacur.makin bertambahlah pusat pelacuran atau pun mungkin jika mereka memerintah nanti pusat pelacuran pun akan diberi lesen dan dihalalkan....

    BalasPadam
  7. Saya cadangkan lorong Hj Taib ditukar nama Lorong Hj Hadi ke, atau Lorong Nik Aziz atau Lorong Anuar Ibrahim. Mesti pelacur tu suka hati beb...hahaha

    BalasPadam
  8. TERBAIK BEB,PAS KAN "PARTI KEBAJIKAN" ISLAM DAH BUANG DAH.BOLEHLAH JAGA DIORANG ,PEJABAT PAS PUSAT PUN DEKAT SITU JUGA SEBELAH JER BEB,,,PADAN LAH ...TERBAIK PUNYA IDEA BEB,,..

    BalasPadam
  9. itu yg aku heran tu.....dalam malashitkinni ada tulis statement ni.....mcm bangan aku tengok........memang patut pun pelacor sokong Beershit....pasal ketua mereka pun balun pelacor komunis dan pas pun memang pelacor agama islam....tak payah heran la...........memang haramjadah mereka ini....

    BalasPadam
  10. terbaik la....gunakan nama Lorong Haji Hadi, Lorong Raja tongkang N.ajis, Lorong Anu Berahi.....pasti.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping