Jumaat, Ogos 12, 2011

"Saya ikut peraturan, bukan macam apa yang orang cakap" - Mismah
Hahaha!!! Hari ni, sekali lagi portal yang Pro kepada Pakatan Pembangkang tu dikantoikan. Dan kali ini, tuan punya badan sendiri yang kantoikan mereka.

Terang - terang didepan akhbar Sinar Harian, pengakuan yang dibuat oleh gadis misteri yang bernama Mismah berjaya mengaibkan Malaysiakini.

Inilah akibatnya kalau buat kerja main serkap jarang. Ikut sesuka hati diorang je nak buat laporan. Dah tu kantoi, tak tau nak mintak maaf.

Dah jelas bahawa dakwaan yang dibuat oleh pihak Malaysiakini terhadap Mismah sebelum ini adalah fitnah belaka.

Jadi, adakah laman portal tersebut akan memohon maaf kepada Mismah dan seluruh rakyat Malaysia kerana menipu? Jangan harap la. Kalau dah namanya penipu tu, menipu je la kerja diorang!!! Memang sial!!!

SHAH ALAM – Namanya tiba-tiba jadi perhatian apabila dikaitkan oleh pemimpin politik parti pembangkang sebagai individu yang kononnya mendapat taraf kewarganegaraan hanya dalam tempoh empat jam, dan kemudian terus didaftar sebagai pengundi.

Mismah, 47, dikatakan seorang daripada 1,597 individu yang diberi status itu secara tidak mengikut prosedur, kononnya taktik licik dilakukan ‘tangan ghaib’ pihak tertentu untuk menjamin kemenangan Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum akan datang.

Dengan tekad mahu mendapatkan cerita yang sebenar daripada mulut wanita itu sendiri, Sinar Harian sejak seminggu lalu cuba menjejak Mismah yang berasal dari kepulauan Bawean, Indonesia.

Apa benar dia mendapat laluan istimewa untuk bergelar warganegara Malaysia disebalik pertelingkahan politik berlaku diantara parti pemerintah dan pembangkang negara ini?

"Tidak! Itu semua tak betul. Sudah bertahun - tahun saya mohon jadi warganegara Malaysia, bukan empat jam, bukan empat hari, bukan empat minggu," katanya ketika ditemui disatu lokasi dipinggir ibu kota.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping