Khamis, September 08, 2011


Apa agaknya reaksi Si Hero Berkemban ni bila dia baca laporan dibawah ni ye? Adakah ianya satu lagi konspirasi UMNO untuk menjatuhkan dia?

Atau adakah ianya fitnah jahat yang sengaja dilemparkan untuk membunuh kerjaya Politik dia semata - mata? Tapi, takkan la Kakak dia sendiri sanggup buat amcam tu.

Mungkin, inilah balasan yang dia terima atas segala perbuatan dia selama ini yang suka sangat menipu rakyat sana sini.

Itulah. Nak sangat Jaga Bontot Si Anugay tu, sampai bontot sendiri pun dia tak terjaga. Kan dah tak pasal - pasal je berdarah. Ce cerita sikit. Nak jugak kome dengor!!!

Pengakuan dari kakak sulung kepada Azmin Ali, darah berketul ketul keluar dari dubur Azmin.
Kata Kak Long “ macam darah orang lepas bersalin...”.
Malah Kak Long ketika itu merasa tersangat pelik sempat bertanya kepada Azmin “darah nie keluar ikut depan ke atau ikut belakang...?”
Angkara siapa ni? Mungkinkah Anwar Ibrahim?? Apa yang berlaku sewaktu mereka di Hawaii ketika itu..? pada waktu itu Azmin masih muda, sama usia dengan Saiful Bukhari Azlan.... - Politik Harian


Categories: ,

2 ulasan:

  1. makin parah Azmin, takkan darah daging dia nak menipu macam dia, takkan kaka sendiri nak aibkan adiknya, tapi kakanya itu nak selamatkan azmin dari terus hanyut

    BalasPadam
  2. dia tersalah makan tu...msti dia termakan telor org................telor org nk wt kenduri kawin la...hahaha

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping