Selasa, Januari 10, 2012


Ini apa hal pulak dengan Ahli Parlimen Kulim-Bandar baru ni? Tak pasal - pasal dia nak meroyan tak tentu arah ni kenapa yop? Ce cerita sikit:

LIWAT PAKSA LIWAT RELA?

Kedua, perlu diingatkan bahawa aduan yang dibuat oleh Saiful dan pertuduhan yang dikemukakan oleh Pendakwaraya terhadap Anwar dibawah Seksyen 377B Kanun Kesiksaan ialah melakukan liwat melalui “dubur” terhadap stafnya Saiful Bukhori secara paksa!

Maka Pendakwaraya mesti membuktikan tanpa sebarang keraguan elemen-elemen berikut:

1. mesti ada kemasukan kedalam dubur; 2. kemasukan itu secara paksa tanpa kerelaan.

Secara peribadi, teman cukop yakin beban pembuktian elemen pertama telah berjaya dibuktikan! Iaitu berlaku kemasukan oleh Anwar kedalam dubur Saiful (penetration of the anus).

Ini dibuktikan dengan adanya sampel airmani yang disahkan milik Anwar yang ditemui didalam dubur Saiful. Bermakna dari segi perlakuan, kegiatan “liwat” mungkin sudah berlaku.

Cuma pembuktian elemen kedua dikatakan menimbulkan keraguan Sebab itulah Karpal Singh membangkitkan isu samada Saiful dipaksa?

Sedangkan kata Karpal Saiful pergi sendiri ke kondominium itu, dia membawa bersamanya pelincir KY Jelly, dia mempunyai peluang untuk lari keluar tetapi tidak berbuat sedemikian, dia tidak menjerit atau meminta pertolongan, dia boleh duduk minum kopi bersama Anwar selepas adengan liwat itu, dia tidak terus pergi buat repot polis, dia masih hadir pertemuan bersama Anwar selepas itu; dan lain-lain faktor yang Karpal dakwa tidak membuktikan ujudnya elemen paksaan atau tanpa rela!

Sebab itu ada yang menegaskan bahawa pembuktian yang dikemukakan sekadar membuktikan kegiatan liwat atas dasar suka sama suka antara Anwar dengan Saiful, tetapi tidak ada unsur paksaan atau tanpa kerelaan!

Pendek cerita, tidak ada bukti Anwar ‘merogol’ Saiful!Ini sinonim dengan keputusan Mahkamah Persekutuan tahun 2004 semasa membebaskan Anwar daripada pertuduhan meliwat pemandunya Azizan Abu Bakar, bila Mahkamah Persekutuan menyatakan bahawa “walaupun kami mempercayai berlaku kegiatan liwat ini, namun bukti mengikut kehendak Akta Keterangan tidak cukup untuk mensabitkan Anwar dengan kesalahan jenayah meliwat dibawah Seksyen 377B Kanun Kesiksaan!”.

Apa maksud semua ini? Ini bermakna walaupun terlepas dari segi kehakiman dan perundangan, tetapi dari segi moral, etika dan politik; akhlak dan moral Anwar Ibrahim sangatlah diragui untuk melayakkan dia menduduki kerusi kepimpinan pembangkang, apatah lagi menjadi calon bakal Perdana Menteri untuk negara umat Islam Malaysia ini!

Dan itulah pendirian YB Datuk Dr. Hasan Ali semasa menegaskan bahawa Anwar tidak layak menjadi pemimpin pembangkang, apatah lagi menjadi calon Perdana Menteri. Kerana kata Dr. Hasan Ali, Anwar mempunyai masalah akhlak dan moral yang serius.

Sehingga Dr. Hasan Ali membuat keputusan tidak akan pergi menyertai himpunan untuk mendengar keputusan kes peribadi Anwar hari ini!

Apapun, teman mencadangkan kepada Pendakwaraya supaya membuat rayuan kepada Mahkamah Rayuan untuk mendapat kepastian legal samada kesemua elemen yang diperlukan untuk membuktikan pertuduhan dibawah Seksyen 377B yang dikemukakan itu sudah dipenuhi.

Lagipun pihak Pendakwaraya berhak membuat rayuan. Dan teman cukop yakin rakyat pasti mahukan rayuan dikemukakan, agar proses kehakiman dan keadilan dapat dilaksanakan secara baik.

Dan sekarang peluang terbaik untuk Anwar memberikan sampel darahnya kepada pihak berkuasa termasuk Mahkamah untuk mendapat ujian DNA perbandingan dengan DNA Lelaki-Y yang ditemui dalam dubur Saiful.

Anwar tidak sepatutnya lagi berdolak dalik, hadapilah kebenaran. Berikan rakyat hak untuk mendapat tahu kebenaran. Teman cabar Anwar supaya bersikap seperti anak jantan, dan serahkan sampel darahnya untuk ujian DNA!

Dalam erti kata mudahnya, Si Ketua Penipu tu memang seorang Peliwat!!! Tak kira la sama ada ianya berlaku secara suka rela atau sebaliknya!!! Meliwat tetap meliwat!!!

Published with Blogger-droid v2.0.2

27 ulasan:

  1. Habis tak kira: bini orang, anak orang SEMUA dikebasnya..diborongnya..Apa punya manusia ni.

    BalasPadam
  2. DAH LA TUUUUH..... CUKUUUUPLA.... DAH MUAK.. BERBELAS TAHUN DENGAN GOSSIP 'LUCAH' ANWAR NIH (sejak 1998 - selepas Anwar dipecat oleh Mahathir) ....tak isu lain ko ... kau orang pun bukan tengok dengan mata kepala engkau sendiri... hanya dengar2 cerita orang saja.. atau hadis2 saiful atau hadis2 umi hafilda, dll penyebar fitnah ... yg tak tentu sahihnya.... kemudian di tokok tambah lagi oleh media2 UMNO/BN.... Aku pun pening dengan politik engkau orang.. masa Anwar dalam UMNO dulu tak ada pulak cerita2 jijik macam ni .. dah keluar UMNO, macam2 teori konspirasi engkau orang rekacipta..... Aku pun tak tau, hanya Allah yg maha mengetahui siapa yg betul, siapa yng bohong!... biar Allah yg tentukan hukuman sebenar di Negeri Akhirat nanti....


    Tumpukan POLITIK MELAYU kepada perkara pokok / FUNDAMENTAL .. penghayatan Islam, nilai budaya, martabat bahasa, mutu pendidikan, kemiskinan, sosio ekonomi, penyertaan sektor bisnes & industri, masalah kronik sosial & jenayah masyarakat Melayu, ..........

    tinggalkan budaya melayu lama - tabur fitnah, hasad dengki, dendam kesumat, bodoh-sombong, tamak-haloba, tindas-menindas, ..... TUTUP TIRAI LAMA.... Mari kita bincang & gembeling tenaga... untu POLITIK BARU .... kearah insan soleh yang berdaya maju!

    BalasPadam
  3. DNA boleh dimanipulasi oleh sesiapa sahaja yang berniat jahat ke atas Anwar. tu sebab dia x nak bagi.. mcm drama jugak.

    BalasPadam
  4. aku yakin 10000000000000000000000000000000% memang anwar meliwat orang bodoh macam hang jer woiiiii yang dok anggap dia tak liwat kalo ko tanya aku akhirat aku akan dapat balasan hang pun sama akan dapat balasan pasai mengangkat seorang peliwat & penzina menjadi pemimpim

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama 7.09

    Aleh... dalam UMNO tu macam tadak yg pemimpin yg telah/sedang/akan dilantik dari kalangan kaki rasuah, kaki joli, kaki betina, kaki arak, kaki judi, dsb.., Jadi kau orang bersihkan pemimpin2 'taik' dalam UMNO tu dulu ........

    BalasPadam
  6. BETAPA JIJIK DAN KOTORNYA ANWAR TERBUKTI DENGAN VIDEO CHINADOLL. HANYA DAJJAL LAKNATULLAH SAHAJA YANG MASIH MENCACAI ALJUB.
    MANUSIA PENCACAI AL JUB TELAH BUTA HATI DAN MATANYA DIDUNIA DAN AKHIRAT. MEREKA ADALAH SYAITAN YANG NYATA!!!!TARAF MEREKA SAMA DENGAN MUSYRIKIN MAKKAH CUMA BERHALA MEREKA ADALAH ANWAR ALJUBURI LAKNATULLAHI ALAIH...

    BalasPadam
  7. ANTARA MUNAFIK YANG TERBESAR ABAD INI ADALAH "PENYEMBAH BERHALA ALJUB" YANG BERNAMA NIK AZIZ DAN HADI AWANG.

    BalasPadam
  8. Ambo stuju gan mu Abu ooo....nikajis n hadiawang unta anwar...

    BalasPadam
  9. 09.01.2012 - ANWAR TELAH BUKTIKAN SEKALI LAGI DIA mempunyai masalah akhlak dan moral yang serius. Untuk anon 10.01 7ptg... YG MULA2 MEMENINGKAN RAKYAT DATANGNYA DARI ANUWAR..HARAP MAKLUM!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  10. ANUWAR SI PENIPU YANG CANANGKAN MAHKAMAH TIDAK ADIL>>>TUIHHHHHHHHHH!!!!!!!!

    BalasPadam
  11. aku pegang pada cara islam.saiful dah guna cara islam bersumpah dengan nama Allah. nuar dok berani sumpah. dia pilih cara mahkamah. mahkamah dah bukti liwat nuar dan saiful terjadi. teknikal aje anuar menang. Pada aku Allah hukum nuar dari luar penjara lagi dahsyat. Kalu dia di penjara mgkn tak belaku video cina doll. Kalu dia di penjara mgkn dia tak dapat dibantu oleh israil. kalu dia di penjara mgkn di segi akidahnya dia tak jadi seorg yg pluralisme. Sebenarnya Allah sedang hukumnya di luar mahkamah. mgkn lepas ini banyak lagi hukuman Allah utk dia perolehi bila berada di luar penjara. Kalu di penjara mgkn dia boleh bertaubat dan tulis kitab utk tatapan umat

    BalasPadam
  12. ISU POLITIK BARU:
    Krisis identiti & sosial remaja Melayu semakin meruncing ... budaya liar, biadap & ganas ..... seperti LEPAK,MEROKOK, GIAN, ARAK, REMPIT, BOHSIA, RAGUT, ROGOL, BUNUH .... apa puncanya & bagaimana nak atasi? ....mampukah kerajaan sedia ada menanganinya?

    BalasPadam
  13. PKR = Parti Kelentong Rakyat ?
    PKR = Parti Kencing Rakyat ?

    Mana satu eeek?

    BalasPadam
  14. tanpanama 9.51 -->

    CARA ISLAM ADALAH HUKUM SYARIAH
    --> HUKUM HUDUD ZINA/LIWAT
    --> JIKA TUDUHAN PALSU ZINA/LIWAT = HUKUM QAZAF.

    hukum sumpah li'an tuu... khusus hanya untuk suami atau isteri menuduh pasangannya berzina tapi tiada saksi lain..

    Yang kau orang asyik nak bersumpah tak tentu hala tu ajaran mana?... mahathirisme ke?

    Ayoh ke masjid.. ada pengajian .. kita belajar dulu masak2, baru boleh sebut hukum yg sebenar... baru tak nampak jahil/ buta agama!

    BalasPadam
  15. anon 10.14
    betul la tu hukum diatur, tp mana nak letak qarinah sebab hudud perlukan saksi manusia dan qazaf pula utk hukum penuduh palsu. Qarinah pada pas adalah bukti kehamilan bukan pada cara pembuktian lain seperti DNA, CCTV, pakaian atau organ2 tubuh dll.

    Soalan utk anon 10.14, jika seorg perempuan belum bernikah dirogol ditempat sunyi sehingga mengandung, hukum apa yg sesuai digunapakai? Ko nak perempuan tu saja? Kalau dia mmg dirogol ko nak tanggung dosa memfitnah dia?

    Lagi satu ustaz pas ko mendakwah sebahagian tetapi menutup sebahagian yg lain dgn erti kata lain menipu. Siapa kata tiada sumpah lain selain lian dlm islam? Ko tau tak sumpah itu adalah perkara paling unggul dlm islam dan diletak ditempat yg paling tinggi. Baca sejarah islam berkenaan mubahalah dan mulahanah.

    BalasPadam
  16. ANON 11.45

    MUBAHALAH TUU... UNTUK KES ZINA KO? ATAU SEBAHGIAN DARI HUKUM HAD JINAYAH ZINA/ LIWAT KO?

    KALAU ISU MUAMALAT, MASYARAKAT, .. .. pernah berlaku....

    Tapi aku pun rasa nak belajar juga fatwa baru ni... cuma nak cari nas qatie......

    BalasPadam
  17. Keluarlah Din ... Tak ada org larang ... Pergilah

    BalasPadam
  18. Biasa la... kalau dh tak kena yg tu yg ni semua x betui

    BalasPadam
  19. Kalau orang tuduh aku meliwat sapa2..., aku bukan setakat nak kasi DNA aku..., malahan DNA nenek aku pun aku berani kasi..!

    Apa takut..?

    Hek elleeehh...!

    BalasPadam
  20. anon
    tolong paham la sikit mubahalah tu sumpah yang perlu dibuat oleh kedua2 pihak...akal cetek ilmu p[un jadi cetek la hehhehe

    BalasPadam
  21. JIHAD bagi memstikan kaum2 LUTH tidak memerintah negara yg aman damai ini kerana BALA daripada ALLAH tidak akan mengira lebai ke, ulamak ke..samdol ke, peliwat ke..yg sedap,taksub,keldai yg buat hal- tempias kena org2 lain..Jahanam

    BalasPadam
  22. gi berambuslah Din

    BalasPadam
  23. PAS dek terlampau mbijak Islam, akhirnya di SELANGOR jadi tukang kumpul orang buat ceramah, kumpul budak budak buat kacau, jaga macam mana nak pakai baju, jaga macam mana nak menutuh, jaga macam mana nak suap nasi kedalam mulut, jaga macam mana nak buang air, jaga macam mana nak ... ....

    entahlah PAS

    BalasPadam
  24. QAZAF...( kemuka 4 saksi) apabila tuduhan dilakukan oleh orang luar...bukan antara orang yang melakukan liwat,seks...

    kena paham kes ler ustaz-ustaz PAS oooi....

    contohnya...Mat Sabu tuduh Anwar liwat saifol..maka Mat Sabu perlu kemukakan 4 saksi

    kes ini antara Saifol dan anwar...saifol tuduh anwar liwat dia...bukan Mat Sabu tuduh Saifol dan anwar melakukan liwat...berbeza tuu...

    MASA MAT SABU DOK CERITA KAT HANGPA...ANWAR AL-JUBURI...hangpa x tanya atau mintak pulak MAT SABU kemukakan 4 saksi?????????

    bila MAT SABU cerita...ustaz2 pakai dengar dan percaya,...x mintak 4 saksi...

    bila saifol yang kena liwat..buat laporan polis..hangpa mintak 4 saksi...ni ka sikap orang yang pejuang islam???? ke pejuang puak-puak hangpa saja?????

    BalasPadam
  25. Masalahnya ridhuan....bila kena btg sendiri pandai buat hukum tu hukum ni,nak lepaskan diri...!padahal kes dulu pun yg kecoh2 adalah karpal sink dan Mat Sabu......nape skrg berok2 ni dok sokong anwar pulak??...disini ko nmpk x bangang berok2 PR ni....

    BalasPadam
  26. Hukum Islam tu jelas...lagi ADIL
    tp masalahnya kalau yg buat salah tu org UMNO..segala2 hukum akan dijatuhkan pd UMNO..wpun xde bau sikitpn bukti..

    Altantunya..mana dia 4 saksi? mana dia Qarinah pd Altantunya yg menyatakan Najib berzina?

    Najib pula telah bersumpah dgn nama Allah..

    dan bila kena pd PR, cepat2 semua hukum itu dialihkan.. Qarinah ditolak, video dikatakan besi.. semua hujah ditolak dan ditutup ini ialah konspirasi UMNO/BN, habistu mana dia hukum2 FEQH tadi?

    nilah yg meluat kita dgr balaci2 PAS-PR tunjuk bijak pasla hukum sedangkan mereka sendiri MUNAFIK. Allah hijab dan keraskan hati2 mereka, semakin jahat dan sesat serta ganas..

    TOLAK PAS dan PR Laknatullah..pasti CAHAyA ISLAM akan muncul semula..AMINN!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping