Selasa, Oktober 04, 2011


Hah!!! Ini apa pasal lak dia nak buat muka sampai macam tu sekali? Dah tak boleh terima kenyataan ke? Sebelum ni dia kata MCA jahil. 

Lepas baca artikel dibawah ni, apa pulak pandangan dia terhadap pendirian yang dibuat oleh puak - puak DAPigs tu?
GEORGETOWN - DAP tidak menyokong sebarang usaha untuk meminda Perlembagaan bagi membolehkan hudud dilaksanakan biarpun Pakatan Rakyat (PR) memenangi dua pertiga majoriti pada Pihan Raya Umum ke-13 (PRU-13).
Pengerusinya, Karpal Singh berkata, pendirian itu adalah bersandarkan kepada perlembagaan yang merupakan undang-undang tertinggi dan ia mesti selaras di semua negeri.
“DAP tetap dengan pendirian tidak bersetuju pelaksanaan hukum hudud walaupun pakatan pembangkang berjaya mendapat majoriti dua pertiga.
“Tindakan Pas membangkitkan isu ini bercanggah dengan resolusi mereka sebelum ini yang sepatutnya menjadi pendirian pemimpin mereka,” katanya pada sidang media di sini, semalam.
Beliau tidak berpuas hati apabila isu hudud dibangkitkan sekali lagi oleh Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang masih mengharapkan hudud dapat dilaksanakan di negara ini sekiranya PR memenangi PRU-13.
Menurutnya, Pas perlu mencapai resolusi yang diluluskan iaitu membentuk sebuah negara berkebajikan dan bukannya kembali kepada cadangan untuk menjadikan Malaysia sebuah negara Islam.
Karpal berkata, hasrat Nik Aziz itu bakal menyebabkan rakyat hilang keyakinan dan sokongan terhadap pakatan pembangkang kerana bukan semua bersetuju dengan hudud.
Sekarang, berani ke tidak dia nak kata Si Karpal Whilchar ni jahil jugak kerana menolak Hukum Hudud tersebut?

Ke memang itu niat dia? Sindir anak pukul menantu? Dia pun nak kata yang puak - puak DAPigs ni jahil dengan hukum Islam jugak ke yang sebenarnya?

Dah memang jelas sangat dah yang DAPigs ni pun terang - terang menolak perlaksanaan Hukum Hudud. Takkan itu pun dia tak nampak?

Kalau ye pun nak menegakkan Hukum Islam, jangan la ambik sikap 'jumud' Pak Berahim oi! Jangan ambik sikap 'double standard' macam DAPigs tu.

Kalau nak balun, balun dua - dua sekali. Takkan setakat berani dengan MCA je kot? Dengan DAPigs, kenapa dia tak balun jugak? Apa, takut ke??? Jangan setakat nampak nyamuk seberang laut, gajah depan mati pun, dia buat tak tau je!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping