Isnin, Disember 19, 2011

Mandi jangan tak mandi. 



Sepertimana ditulis dalam posting lepas bertajuk Kenapa Team Harapan Baru Nurul Izzah macam nak bunuh Hj Md Zaman ketua AMK Wilayah?, memang nampak sangat Team Harapan Baru yang diketuai Nurul Izzah nak mandikan si Md Zaman Ketua AMK Lembah Pantai, yang juga Ketua AMK Wilayah Persekutuan.

Mana taknya, walaupun si Md Zaman dan laskar-laskar nya yang memenangkan si Izzah dalam Pilihanraya Umum ke-12, kali ini Team Harapan baru turut membariskan calon untuk menentang Md Zaman yang akan bertanding mengekalkan kerusinya sebagai Ketua AMK Lembah Pantai.

Tapi menurut sumber dalaman PKR Lembah Pantai, memang dari mula dah dua-dua ni bertegang. Dan dilaporkan yang paling Nurul bengang ialah bila Md Zaman buat program Bulan ramadhan di PPR Chempaka Pantai Dalam, langsung tak jemput Nurul. Dalam banner muka Nurul pun tak ada.

Banner sebelum kena sound dengan Sam AMK

Banner lepas kena sound dengan SAM AMK. Tapi ada ke patut YB duduk belakang!! Hamlau punya Md Zaman!

Tapi lepas Md Zaman kena sound dengan Sam ketua AMK, barulah Nurul dijemput, dan banner baru dibuat. Izzah pula dengan muka tak malunya terus menempel dalam program orang.

Macam-macam hal lah PKR Lembah Pantai ni. Berpolitik mak ai memang sakan. Tapi bab kerja 2x5 je, baik si Izzah, baik si Md Zaman. Dua-dua hancus!!
Ps: Pelik jugak Semut. Bila cerita pasal Si Nurul Izzah ni, ada pulak 'Orang' marah. Tapi semalam, seharian mengutuk Si Ketua Penipu tu, tak de pulak orang marah.

Tapi, walau apa pun, artikel di atas ni tetap membuktikan bahawa Si Nurul Izzah tu memang tak reti buat kerja. Yang dia tau berpolitik je 24jam. Lepas tu menipu, itu je la kerja dia pun!!!

Sama la dengan Papa dia. Pun macam tu jugak. Tak de kerja lain selain dari berpolitik. Semua benda jadi bahan Politik. Nak kata dia bantu rakyat? Jangan harap la!!! Berjuang pun untuk diri sendiri, lagi nak berjuang untuk rakyat konon. Ceit!!! Pigidah!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. nak selamatkan MP Lembah pantai ...serang suami KAT Ijat...nak naikan ketua Penipu jadi Pm serang Rosmah...nak selamatkan kes mahkamah serng TUN M...patutkah....nak serang kak Ijat serang je lah...ha ha ha nak selamatkan MAK lampir...serang KUM KUM.....tak pun serang Mak Limah...biar tak balik rumah...ha ha ha....err..mak Lampir tu ...lelaki ke PONN..PONN...kalau OSS pakai tudung lagi cute apa?.......

    BalasPadam
  2. Anwar ada kesilapan ke Semut...awak pandai jeee...( BACA stail iklan budak makan maggi...iklan terbaeek......)...manada dia ada kesilapan....kawan Nabi palsu ada keburukan ke...Pandai jeeediaorang nnii...dia ANU gerah( GERAh dalam bahasa iban tau?....LONGGar...istilah lucah LOBOS...pandai jee kata MANUSIA ANU Gerah Tuhan ada kesilapan ......tengok kat INdon..dia pelingkup ekonomi INdon dgn kawan LOS SOROS...pun orang INDON puja puji......tAKke banggang namanya...

    BalasPadam
  3. Mak bapak Nurul Izzah ni dulu nikah kat mana ye. Dah daftar ka belum.

    BalasPadam
  4. HAHAHAHAHAHAHHH LUCU LA PLAK....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping