Jumaat, Disember 09, 2011



Orang selalu tanya Semut, mana dapat Semut dapat info pasal Si Nurul Izzah ni. Jawapannya mudah. Satu tengok dekat blog dia sendiri.

Macam - macam cerita dia keluarkan dalam blog dia. Sebagai contoh, cerita yang Semut petik dari laman blog Berita Lembah Pantai ni.


Lepas tu, ikut dia dalam laman Twitter. Tengok, apa cerita dia. Tapi bab tu lain kali pulak Semut cerita. Ada jugak cerita pasal laman twitter ni.


Semalam kecoh kata dia persoalkan pasal abang - abang tentera kita. Sekarang, meh baca cerita pasal dia membela seorang pengedar dadah ni pulak.

Apa hal Nurul Izzah Lembah Pantai bela pengedar dadah pulak ni? Buang tebiat ke hapa?

Terkejut beruk kami bila baca blog Nurul Izzah Ahli Parlimen Lembah Pantai hari ini.



Kalau tak percaya, pergi sendiri kat blog dia, baca. Mana taknya, dia terang-terang bela pengedar dadah!


Ceritanya: Lelaki Malaysia edar dadah di Singapura. Ditangkap di Singapura. Bicara di Singapura. Jatuh hukum, hukuman gantung. habis cerita.

Tak pasal-pasal Nurul Izzah di dalam ucapan penangguhan di Dewan rakyat minta Kerajaan Malaysia campur tangan dalam kes mahkamah Singapura ini! Dia minta Kerajaan Malaysia menuntut keadilan bagi si Pengedar Dadah ini.

Tambah lagi, dia kata mahkamah Singapura tak adil. 

Bodohnya .... eeei, macam mana wakil rakyat boleh bodoh macam ni. Wakil Rakyat Lembah pantai pulak tu! adusss, malunya jadi orang lembah pantai weii!

Satu dunia benci pengedar dadah. Bab dadah-dadah ni tak ada politik, takda undi-undi. Setiap pengedar sebenarnya bertanggungjawab atas kemusnahan entah berapa ratus, ribu pennguna dadah, dan keluarga mereka. UMNO ke, PKR ke, PAS ke, DAP ke, Golkar ke, Republikan ke, takda sangkut-paut dengan isu dadah. 

Habis apa hal Nurul Izzah nak bela pengedar dadah pulak ni? Bukan penagih tau, pengedar!

Lepas tu macam biasa dia buat perangai dia kat Malaysia, tuduh mahkamah Singapura tidak adil.

Kepada rakyat Lembah Pantai yang membaca blog ini, eloklah sebar-sebarkan cerita terbaru kebodohan budak Nurul Izzah ini. Nurul Izzah hai Nurul izzah, kau ni tak layak jadi wakil rakyat lah, ko jadi NGO aja lah, merepek-repek kasi malu lembah pantai saja.
Orang pilih dia jadi wakil rakyat di kawasan Lembah Pantai. Yang dia sesat sampai ke Singapura ni menda kejadahnya pulak? Tak de kena mengena lansung.


Hal orang dikawasan Lembah Pantai tu pun dia tak dapat nak selesaikan. Nak sibuk jugak pasal hal orang lain? Membela nasib rakyat menda kejadahnya kalau macam tu!!!


- Sumber dari blog Berita Lembah Pantai
Categories: ,

2 ulasan:

  1. aku tahu kenapa si izzah ni minta kerajaan malaysia bantu pengedar.pengedar ni adalah salah seorang ahli pakatan raayat. berketurunan china. kalau pengedar ni orang melayu atau india dia tak peduli langsung.tapi heran juga kenapa dia tak suruh LGE minta kerajaan singapura bebaskan pengedar ni.kan singapura adalah abang besar kepada DAP

    BalasPadam
  2. mungkin dia nak kata yang mahkamah malaysia ni lagi adil dari mahkamah singapura kot... hehehe..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping