Khamis, Disember 15, 2011


Halamak!!! Ini dah kira kes berat ni. Siapa pulak yang berani nak buat dakwaan seperti terhadap Anak Emas Kesayangan Si Ketua Penipu tu?

Dia tak takut ke Si Ketua Penipu tu ambik tindakan dengan membuat dakwaan seperti ini terhadap anak dia? Meh baca, apa cerita sebenarnya.

Pemilihan MATC Cabang Lembah Pantai semalam amat bangsat dan memualkan

Pemilihan MATC Cabang Lembah Pantai semalam amat bangsat dan memualkan. Terus-terang aku katakan kalau macam ni lah memang celaka lah penipu-penipu sekalian dalam Parti yang kami di sini yang hidupkan di Lembah Pantai ini.


Apa taknya, macam mana yang daftar cuma 513 nama, tapi kertas undi keluar sampai 583. Yang 70 extra tu datang dari mana. Bila kita minta berhenti JPP teruskan juga dengan pemilihan. lepas tu penyokong-penyokong Team Harapan baru YB Nurul Izzah yang kononnya pengawal dia menyerang pulak kami. Sedangkan kami yang kempen macam nak mampus nak menangkan dia ni. Bangsat apa ni?



Kenapa teruk sangat proses? kertas undi tak ada no siri, jadi orang boleh senang-senang fotostat kaler. Sekarang fotostat warna kat mana-mana pun ada. Memang kami nampak dengan mata kepala sendiri ada Cina bawa keluar borang-borang tersebut, padahal dia bukan pengawas pemilihan pun. Ada pula calon tolong pangkah atau isi borang orang lain. Bila pengawas suruh keluar, depa tak nak keluar. Tak ada sistem langsung proses yang dijalankan, ikut suka hati saja.



kalau lah SPR yang buat undi macam ni, dah lama dah riot dan huru-hara satu negara. Teruknya. Calon-calon keluar masuk dewan, tak nak dengar cakap pengawas pilihanraya. Macam parti mak bapak sendiri dibuatnya. Eh eh ...



Lepas tu untuk pengetahuan YB Azmin, kami kat sini memang nampak dah lagi banyak tangan yang diangkat masa nama YB Azmin diundi, tup-tup Zaid menang. Konspirasi apa jadah ni?!
Ps: Ada 'Orang' marah kat Semut sebab suka sangat cerita pasal Si Nurul Izzah ni. Dah tu, nak buat macam mana. Dia tak reti buat kerja, jadi kena la tegur.

Tapi, dasar telinga kuali ni yang payah ni. Cakap apa pun tak masuk dek dia. Yang dia tau menipu rakyat je kerjanya. Memang patut sangat kena balun pun!!!

Erk, entah - entah, 'Orang' yang kritik Semut tu sendiri ada hati dengan Si Nurul Izzah ni kot. Mana la tau, dia pun dah kena 'Mandrem' dengan Si Nurul izzah ni. Hehehe...
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Dah nak muntah tenguk muka si anak papa hebat ni. Dulu ada juga nafsu tapi sekarang dah nampak kebusukan yang melampau di diri anak papa hebat ni. Mulut dah bau tangki kumbahan, muka dah tak ada seri malah macam muka orang makan asam paya...itulah hasil daripada terlalu banyak menipu dan hati yang dah kotor dan terlalu jahat...semua kejahatan itu naik diwajah yang dulunya amat berseri...

    BalasPadam
  2. Parti yang layak memerintah negara pada masa akan datang adalah Parti Gabungan PAS, PKR & DAP ( PAKATAN RAKYAT ).
    Sila Promosikan Halaman Ini. Cadangkan pada rakan-rakan anda ok !!!
    Himpunan Rakyat Malaysia Yang Mahukan Pakatan Rakyat Memerintah Malaysia Pada PRU Akan Datang. Tumbangkan Barisan Nasional & Gantikan Dengan Pakatan Rakyat.
    Kami Boikot Utusan Malaysia, UMNO Kaki Fitnah, Gelombang Reformasi II, Perajurit Keadilan, Kami Boikot Buletin Utama TV3

    BalasPadam
  3. aku rasa nko ni tergila-gilakan dia la...dia tak nak layan nko...tu yang nko meroyan tak trntu hala..

    sabor...sabor.. weh semut..
    bini nko tau nanti dipijaknya nko tu semut..
    keluaq taik..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping