Isnin, Disember 26, 2011


Ini satu lagi sikap buruk pemimpin Pakatan Pembangkang ni. Diorang dah berak tengah jalan, tapi sendiri tak nak mengaku.

Lepas tu nak cari salah orang lain pulak dengan cara menundingkan jari. Dan bertambah sialnya ialah apabila dioranga tak nak jugak salahkan agensi yang mewakili diorang.

Kata Si Warlord Ramasamy tu, yang menghangatkan isu berkaitan dengan isu pertikaian dia dengan The Godfather Karpal disiarkan oleh The Star.
“Punca kepada kontoversi yang timbul baru-baru ini adalah daripada perbualan saya dengan dua wartawan, seorang dari The Star dan seorang lagi daripada wartawan ‘online’ pada 21 Disember.
“Saya tidak pernah mengeluarkan kenyataan sedemikian. Saya yakin 99 peratus daripada perbualan berkenaan hanya berkisar berkenaan pembangunan Pulau Pinang dan tidak melibatkan sebarang tuduhan terhadap pemimpin DAP,” katanya lagi.
Tambahnya lagi, “kenyataan yang dikeluarkan oleh The Star itu adalah tidak berasas dan dilakukan dengan sewenang-wenangnya”.
Tapi dia lupa yang penyiaran artikel tu juga turut disiarkan oleh laman portal yang pro kepada Pakatan Pembangkang tu sendiri.

Isu tersebut turut menjadi bahan hangat didalam Merosakkini yang juga turut membangkitkan perkara tersebut.

Jadi, persoalannya, kenapa pulak Si Ramasamy ni tak nak pulak kata bahawa bahan yang disiarkan oleh portal tersebut adalah satu dakwaan yang tidak berasas?

Adakah dia takut kredibiliti dia sebagai seorang pemimpin Pakatan akan terjejas dan diberi gambara buruk oleh portal terbabit?

Lagi pulak, hanya isu ni sahaja yang telah menaikkan nama dia sebagai Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang II. Kalau tidak, orang pun tak tahu siapa dia.

Ye la. Dia selama ni mana ada buat kerja membantu rakyat. Jadi sebab itulah nama dia pun orang tak kenal. Hanya bab dia bergaduh dengan Karpal ni je yang buat dia famous. Yang lain, macam sial!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Lepah nih.. Umno jgk yg salah.. Kah kah keh keh

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping