Sabtu, Disember 17, 2011


Ya!!! Si Ketua Anak Muda Kecoh (AMK) ni kembali nak buat kecoh seperti mana yang biasa dia buat selama hari ini.

Kalau hari tu, dia buat kecoh di Masjid Amr Al Ash ketika Datuk Shazryl Eskay dijadualkan nak angkat sumpah Mubahalah. 

Tapi itu sebelum Datuk Eskay sampai. Bila Datuk Eskay sampai, batang hidung dia pun orang tak nampak.

Sama jugak masa di Universiti Islam Antarabangsa hari tu. Pun dia ghaib ketika orang lain sibuk sedang berhimpun. Konon, kata dia, pihak Pengawal Keselamatan dah tahan dia.

Kalau pihak Keselamatan dapat tahan dia awal - awal, bermakna pihak Keselamatan UIA tu cekap. Jadi dah tentu perhimpunan tu tak dapat dibuat.

Kemudian dalam Perhimpunan Bershit 2.0 pimpinan Ambiga dan Si Ketua Penipu tu. Pun dia tak nampak batang hidung jugak. Ke mana dia pergi?

Sekarang dia nak buat perhimpunan demi menuntut Keadilan buat Si Ketua Penipu tu? Selama hari ni pun, batang hidung dia pun orang tak nampak kat mahkamah.
“Kita ingin mengumpulkan seramai yang mungkin mereka yang membantah usaha kerajaan ingin memenjarakan Anwar berkenaan dengan kes tersebut, yang mana kita lihat segala percaturan untuk memasukan beliau ke dalam penjara sudah dirancang dari awal lagi”

“Melalui kempen ini saya pasti rakyat akan datang memberi sokongan kepada Anwar pada hari keputusan itu nanti”

“Saya juga menyeru seluruh rakyat tidak kira berada di mana pun tanpa mengira kedudukan mahupun kaum turut dalam kempen tersebut dan hadir memberi sokongan kepada Anwar pada 9 Januari nanti,”  - Shamsul di petik HarakahDaily
Lagi dia nak buat perhimpunan tersebut? Memang dasar manusia tak sedar diri betul la Si Sam Ketot ni.

Kalau dia buat sekali pun, semua orang pasti tidak akan dapat melihat kelibat Si Sam Ketot ni ketika perhimpunan diadakan. Sebab dia bukannya berani sangat pun.

Tapi sebenarnya, apa yang Si Sam Ketot buat ni hanya memalukan Si Ketua Penipu tu je sebenarnya. Dulu, masa zaman Reformasi, tak payah beria - ia nak diatur.

Memang orang akan datang beramai - ramai untuk memberikan sokongan. Sekarang, kena berpanggil pulak dah semuanya. Kena rancang dulu baru boleh buat.

Dan jelas bahawa puak - puak Parti Kencing Rakyat ni hanya berjuang demi Keadilan Si Ketua Penipu tu je. Bukan berjuang demi rakyat!!!
Categories: ,

2 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping