Ahad, Februari 26, 2012


Wah!!! Sebelum ni, ada jugak Semut dengar cerita yang puak - puak Pakatan Pembangkang tu kata berita hangat semalam hanya satu fitnah semata - mata.

Kononnya, kata diorang, berita penangkapan seorang pemimpin PKR tu hanya satu kisah yang sengaja direka cipta.

Padahal, kata diorang, pemimpin tu kena tangkap dengan isteri dia je. Bukannya dengan isteri orang lain. Senang cerita, diorang nak kata yang berita tu tak benar.


Kata diorang lagi, isu tu sengaja dibangkitkan kerana pihak tertentu terdesak nak tepis agenda Himpunan Hijau yang diadakan hari ini.

Kalau la cerita tu tak benar, menda jadah pulak Timbalan Pengarah JAIP Pahang keluarkan kenyataan dalam Utusan semalam?

Siap dia bagi gambaran lagi mengenai individu pemimpin yang terlibat. Jadi, diorang nak kata ianya fitnah macam mana? Kalau fitnah, ambik la tindakan. Jangan setakat cakap je!!!

Ps: Kalau dah dasar parti yang memang kuat main seks serta buat kerja - kerja Haramjadah ni, usah pelik sangat la. Dah jadi kebiasaan diorang sebenarnya.

Bukan ke Si Ketua Penipu tu dah kata. Kalau buat kerja maksiat dalam bilik tak pe. Jangan buat tempat haram je. Jadi, jangan pelik la kalau lepas ni lagi ramai isteri orang yang kena tangkap khalwat!!! Semuanya dah dihalalkan belaka!!!
KUANTAN 25 Feb. – Seorang pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) ditangkap khalwat dengan seorang wanita berstatus isteri orang di sebuah hotel di Balok di sini awal pagi ini.
Timbalan Pengarah Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP), Datuk Mohd Ghazali Abdul Aziz berkata, pemimpin PKR bersama wanita itu ditangkap oleh sepasukan penguat kuasa JAIP kira-kira pukul 3 pagi di bilik hotel berkenaan.
Siasatan lanjut sedang dijalankan, katanya ketika dihubungi bagi mengesahkan tangkapan berkenaan.
Mohd Ghazali bagaimanapun enggan mengulas lanjut penangkapan pemimpin PKR itu, yang pernah menggelarkan Penasihat parti, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Imam Mahdi.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping