Selasa, Februari 28, 2012


Aduh mak ai!!! Memalukan sungguh jadi Ostad Badrul ni ye. Dia jelas lebih takut dari apa yang kita sangkakan selama hari ini.

Kalau dalam ceramah - ceramah dia maki hamun orang UMNO atau pun pihak Kerajaan, bukan main lagi. Berani sangat gayanya.

Main dengan bini orang pun tak kurang hebat. Bukan setakat sehari, tapi tiga hari. Berani pulak dia buat kerja haramjadah tu.

Tapi bila dicabar suruh dia buat laporan Polis terhadap dakwaan serangan oleh lelaki - lelaki yang dia tidak kenal tu, kenapa dia takut?

Mengikut laporan dari pihak Polis, sehingga hari ini, Si Badrol tu belum lagi buat sebarang laporan berkaitan dengan sebarang serangan ke atas diri dia.
Ketua Polis Daerah Kuantan ACP Mohd Jasmani Yusoff berkata setakat ini tiada sebarang laporan yang dibuat oleh Badrolamin berhubung dakwaan beliau dipukul ketika tangkapan itu.

Polis menerima laporan tangkapan khalwat terhadap individu terbabit yang dibuat Jaip pada 25 Februari lepas, yang dibuat di Balai Polis Beserah di sini pada 10.28 pagi, katanya kepada pemberita selepas perhimpunan bulanan Ibu Pejabat Polis Daerah Kuantan, di sini hari ini.

Beliau ditanya sama ada polis ada menerima laporan daripada Badrolamin, yang dilapor media sebagai mendakwa dipukul sekumpulan 20 lelaki yang menyerbu bilik hotelnya sebelum ditangkap atas dakwaan berkhalwat dengan isteri orang.
Fikirkan. Sedangkan Si Nurul Izzah yang KONONnya hampir nak kena serang dengan orang tu pun berani buat report, dia yang dah kena pukul pun tak berani buat pasal apa?

Nampak sangat la Si Badrol ni lagi Penakut dari Si Nurul Izzah tu. Kalau setakat buat dakwaan kata diserang dan dipukul je buat apa!!! Mengabihkan masa je Ostad oi!!! Malu la sikit dengan Si Nurul Izzah tu woi!!!
Categories: , , ,

7 ulasan:

  1. Huh...flot cerita sama saperti kat bagan Piang berulang kembali..tapi yang ni lagi best..dakwa dipukul oleh 20 orang tapi...takde kesan lebam pun..masa pegi mengadap Majlis agama semalam siap tunjuk tanda bagus lagi tu..kah kah kah..sape nak tuntut ilmu boleh la jumpa ustaz bahalol ni...sebab selalu nya tak payah la kena pukul oleh 20 orang tapi dipukul oleh 5 orang je udah boleh patah riok oooo....

    BalasPadam
  2. hanya satu: Beliau sebenarnya dalam keadaan yang sangat takut. kalau di kaji dari segi psychology beliau memang sudah gentar dan fikiran beliau kusut. Beliau selama ni mungkin selalu terlepas tapi kali ni tidak. Memang beliau dalam risau maksimum. Ini semua bukan kerana politik atau kedudukan beliau sebagai org kanan PKR, beliau amat risaukan pemikiran anak2 tentang beliau, isteri muda beliau dan juga isteri tua beliau yg mungkin pernah melalui perkara ini dahulu.
    Bagaimana beliau nak bersua muka dengan bapak atau mak mertua beliau dan keluarga2 mereka. Malu. Mungkin beliau akan terlepas atas sebab teknikal tapi apa pun dimana beliau nak bohong pasal wanita itu memang ada bersama beliau sehingga suami wanita itu datang. Beliau pula berduaan pula. Itu pun sudah cukup utk anak, isteri, mertua, adik beradik, abg, adik, kakak, kawan2, pengikut2 menyoal kesucian beliau.
    Cerita kena pukul 20 org, perangkap UMNO, hotel tak kawal dan lain2 adalah dipanggil "projection" untuk menenangkan ketakutan beliau. memang dalam psychology, mangsa akan cakap sebegini. Beliau tengah kecut perut sebenarnya tapi luaran memang terpaksa tunjuk berani. Biarlah lawyer ke apa ke membantu beliau, tapi beliau sendiri tau hal sebenarnya. Kalau lah beliau salah, terimalah hukuman di muka bumi ini untuk bersihkan beliau dari sudut agama supaya tidak dosa didalam kubur. jangan risau pasal nama jadi busuk atau malu, mengakulah jika salah dan terima hukuman sebagai seorang ustaz yg baik dan ikhlas...insyaAllah.
    Wallahualam.

    BalasPadam
  3. SAUDARA BADRUL...KALAU DIIKUTKAN ADAT SAUDARA PERLU MEMOHON MAAF PADA SUAMI WANITA TERSEBUT,SAUDARA JUGA PERLU MENGASAH PARANG DAN PERSEMBAHKAN PADA SUAMI WANITA TERSEBUT UNTUK DIAMBIL TINDAKAN,KALAU BERNASIB BAIK SAUDAR AKAN DIMAAFKAN ITU PUN SETELAH SAUDAR SETUJU UNTUK MENGAMBIL WANITA TERSEBUT SEBAGAI ISTERI,TIDAK PERLU LAGI SISUAMI MENGAMBIL WANITA TERSEBUT SEBAGI ISTERINYA LAGI DENGAN KATA LAIN SUAMINYA PERLU MELEPASKAN ISTERINYA DAN SERAHKAN PADA SAUDARA...AWAK SEPATUTNYA LEBIH FAHAM....TAPI TAKKAN BARU KENA PENAMPAR SISUAMI WANITA TERSEBUT SAUDARA SUDAH SEPERTI HILANG AKAL.....SEKIAN

    BalasPadam
  4. SAUDAR SELALU MEMBUKA AIB ORANG DIKHALAYAK RAMAI...MANALAH TAHU INI URUSAN DAN KEHENDAK ALLAH UNTUK MEMBUKA PULA AIB SAUDARA PULA...FIKIRKANLAH

    BalasPadam
  5. em...aku pna tgk video sal ceramah dy nie...cm ske kutuk owg laen...ntah la..semoga kita dilindungi Allah

    BalasPadam
  6. kenapa si ustaz ni yang tahu hukum agama ni,, sepatutnya inilah peluang untuk beliau menggunakan hukum agama Islam dalam menyelesaikan masalah bersama isteri orang.. Tapi awatlah dari awal cuba menafikan malah "mekanisme membela diri" yang amat tinggi..
    kesimpulan saya.. bila dah suka buat onar.. hilang sudah hukum tuhan dari ingatannya...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping