Sabtu, Februari 25, 2012


Makin dicungkil, makin banyak pulak cerita pasal Si Pengagung Si Ketua Penipu tu. Maka semakin jelas la yang pemimpin Pakatan Haramjadah tu memang tak dapat lari dari cerita sensasi macam ni.

Jadi, memang tak salah la kalau kita kata diorang ni memang kaki khalwat! Suka sangat buat kerja yang bukan - bukan! Suruh diorang bantu rakyat, benda lain pulak yang diorang kerjakan! Dasar jenis manusia tak serupa bikin!!! Ceit!!! Pigidah!!!

Maklumat terkini berkenaan kes tangkapan ustaz PKR badrul Amin. Difahamkan pihak Jabatan Agama Islam Pahang terpaksa menanti hampir setengah jam sebelum pintu dibuka.


Apabila disiasat didapati Badrul Amin yang hanya bertuala bersama pasangannya isteri orang yang bernama Zatiwani yang bekerja sebagai juruteknik di sebuah kolej komuniti Rompin.


Difahamkan kejadian ini dilaporkan oleh suami wanita tersebut yang bernama Fazli Pungut.


Berlaku sedikit kekecohan apabila beberapa pemimpin PKR cuma


merasuah pegawai penguatkuasa supaya kes khalwat ini didiamkan demi parti mereka.


Namun Pegawai penguatkuasa tidak menghiraukan rayuan beberapa pemimpin PKR itu.Kini pihak jabatan agama sedang menyoal siasat Badrul Amin dan Zatiwani.

Published with Blogger-droid v2.0.4
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. merasuah pegawai penguatkuasa supaya kes khalwat ini didiamkan demi parti mereka. JAIP lapor pada PDRM & SPRM, mangkuk2 yg cuba merasuah tu, Bukan bole amek tindakan pon cuma rakyat nak tahu camana ruper bewok2 tu

    BalasPadam
  2. Pengarah JAIP perlu memberitahu rakyat apa yang sebenarnya terjadi pada waktu tangkapan khalwat ini dibuat. Jika benar mereka telah berkhalwat maka elok dibicarakan dengan segera. Hukum Allah patut di tegakkan secepat mungkin agar ianya menjadi satu pengajaran kepada mereka yg bergelar Ustaz tapi menggatal dgn bini orang. Wanita tu belum lagi bercerai, kononya dalam proses memohon cerai...jadi apa kes Badrol berada dengan dia dalam bilik hotel, berdua-duaan dengan hanya memakai towel?? Kalau betul pun dah syok dgn bini orang tu, buatlah secara halal... Ingat, zina itu sekeji-keji perbuatan!! dan khalwat mendorong kepada zina!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping