Sabtu, Februari 25, 2012


Al Ustaz Badrul Amin ditangkap khalwat di Swiss Garden Hotel, Kuantan, Pahang pada Sabtu hari ini tadi. Dia ditangkap berkhalwat dengan isteri orang di Hotel Swiss Garden, Kuantan oleh Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP).

Wanita tersebut, yang nama dan butiran sudah tersebar di Facebook dan blog-blog sebagai Zatiwani, dikatakan bekerja sebagai juruteknik di Kolej Komuniti Rompin.

Badrul Amin hadir di Kuantan untuk menyertai Temurapat Majlis Pimpinan Pusat (MPP) PKR di MS Garden And Spa, Kuantan yg dijadualkan pada 24-25 Feb 2012.

PKR bercadang mengadakan Himpunan Hijau untuk membesar-besarkan isu kilang rare earth Lynas yang bukannya radioaktif pun. Selari dengan itu, PKR rancang adakan ceramah dimerata tempat di Pahang.

Nampaknya cerita Lynas dah jadi cerita lendir. Pasti isu ini sudah merebak pantas seluruh Pahang. Eloklah mereka menggunakan peluang untuk memutarbelit dari keadaan sebenar.

Ps: Dah pasti cerita ni akan memburukkan lagi keadaan serta mengubah rancangan PKR dalam Himpunan Hijau esok. Dah tentu diorang akan mengelabah nak buat penjelasan pasal isu ni dan melupakan tujuan asal.

Sebelum ini, Ustaz Badrol Amin ni jugak pernah menganggap Si Ketua Penipu tu sebagai Imam Mahdi. Jadi, perlu ke kita percaya dengan cakap seorang Ustaz yang kena tangkap khalwat ni?

Yang lebih memalukan ialah apabila diberitakan bahawa Si Badrol Amin ni dicekup oleh suami kepada wanita itu sendiri bersama dengan penguat kuasa JAIP.

Sampai ketika artikel ini ditulis, pihak JAIP khabarnya masih lagi senyap mengenai perkara ini. Malah pihak penguatkuasanya pun masih tak jawap sebarang panggilan.

Tambahan pulak, benda macam ni dah tak jadi satu benda yang menghairankan sebab pemimpin utama mereka pun memang mempunyai masalah moral yang masih belum dapat dijelaskan sampai hari ni. Kalau dah kepalanya kaki maksiat, anak buah dia apa lagi!!!

Published with Blogger-droid v2.0.4
Categories: , , ,

11 ulasan:

  1. nak buat ceramah seluruh pahang??
    aku orang pekan pahang tempat Dato Seri Najib,kalo berani datang la buat ceramah korang yang menipu tu kat sini..

    BalasPadam
  2. Semuga org Pahang bijak dlm membuat keputusan.

    BalasPadam
  3. mereka kena berhimpun juga membantah 'projek ostat badrul' ni.lg teruk org bleh kena 'radiasi dosa'..hahaha.projek lynas bg peluang kerja org tempatan.

    BalasPadam
  4. Inilah cerita mengarut....ustaz kena tangkap khalwat, mana mungkin...ustaz itu sebenarnya belajar teknik-teknik berzikir pecah perut dengan juruteknik...tau tak...kau UMNO asyik kenakan orang yang kenal Imam Mahadi aje...tak patut...lagi pun ustaz ini bersopan pakai tuala dan tidaklah berbogel macam siapa tu hah...e come on lah ustaz ni cleanlah...hari-hari ceramah sekali sekala nak juga enjoy... dengan bini orang lagi thrilll....

    BalasPadam
  5. Ambillah peristiwa ini sebagai iktibar. Jangan sesuka hati membuka aib orang, menjatuhkan maruah orang, jangan asyik menfitnah sesama bangsa dan agama. Ha... bila dah aib jatuh kat muka sendiri bagaimana nak sorokkan diri. Bangkai gajah mana boleh tutup dengan nyiru.

    Yang mengamok abis sure le isteri muda. Adus! Kesian. Ingatkan cuma dua, pas ni sure dah jadi tiga. Hebat!

    BalasPadam
  6. Kesan daripada radiasi Lynas, otak ostad bahlul ni dah jadi makin biol.

    BalasPadam
  7. Ini satu konspirasi Umno.... hua hua hua huhuhuhu!

    BalasPadam
  8. org biul kalau itu konspirasi umno....imam mahadi tau jwb...apasal tak guling22 pakatan ini ostad...bad..roll....kena songlap...ek..mengkalau laki dia yg tang ..sah2....ostad tu dah lama kenal...bini dio...ombak rindu..lah tu

    BalasPadam
  9. korang sedar tak bangsa lain duk gelak n mengutuk bangsa melayu islam sebab isu ni?? memang memalukan islam betul lah..nampak sangat melayu islam ni hampas..sedih2..

    BalasPadam
  10. sebab aku sedarlah maka aku terus mengutuk dan membangsatkan bangsa melayu yang bengong. Adakah bangsat melayu yang bengong ini akan membuatkan cina dan india rasa takut dan tergugat??? bangsat melayu ini harus dinyahkan dari bumi malaysia ini.

    BalasPadam
  11. mereka semakin hilang rasa hormat terhadap kita sebab kita letakkan mereka di atas.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping