Selasa, Februari 28, 2012


Fuh!!! Untung la kalau mamat tu dapat peluk Si Nurul Izzah ni ye. Nasib baik la dia kena tahan dek 'Bodyguard'. Kalau tidak...

Tapi, yang Si Nurul ni pun satu hal jugak. Takkan dia masih tak sedar yang orang di Pahang ni tak suka pada dia? Jadi, menda jadahnya dia nak buat hal kat tempat orang?

Apa, dia dah tak puas lagi ke buat hal kat Lembah Pantai sana tu sampai dia terpaksa bikin kecoh di Negeri orang lain?

Nak memperjuangkan rakyat konon. Yang rakyat di kawasan dia pun tak terbela, inikan pulak la nak jaga tempat orang. Dasar tak sedar diri punya manusia.

Itulah. Sapa suruh dia kuat sangat menipu!!! Nasib baik la orang tu setakat nak terkam dia je. Kalau dia buat benda lain, tak ke naya. Masa tu, baru Padan Muka Dia!!!
PETALING JAYA: Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nurul Izzah Anwar pada Isnin memfailkan laporan polis berhubung dakwaan cuba diserang oleh seorang individu yang dipercayai penyokong Umno padasatu ceramah di Pahang lewat malam Ahad.
Menerusi laporan polis yang dibuat di Balai Polis Damansara, Nurul Izzah menyatakan bahawa beliau diterkam seorang lelaki berbadan besar ketika sedang menyampaikan ceramah di sebuah gerai makan di Felda Lepar Hilir, Paya Besar.
Bagaimanapun lelaki berkenaan berjaya dihalang oleh penyokong pembangkang yang berada berdekatan dengan kedudukan Nurul Izzah sedang berceramah.
"Secara tiba-tiba seorang lelaki berbadan agak besar memakai kemeja-t merah meluru ke arah saya seakan hendak memukul saya.
"Saya bernasib baik kerana pelaku tersebut ditepis oleh salah seorang penyokong yang berdekatan dengan saya," katanya menerusi laporan polis berkenaan.
Ps: Sama ada mamat tu untung atau tidak kalau dapat peluk Si Nurul Izzah ni, tak tau la pulak. Semut takut dia suwey je seumur hidup. melekat badi Si Nurul Izzah ni, Naya Woi!!! 
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. dari peluk baik bro tu ludah jer...

    confirm tak suwey...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. hehehehe....bro tu tk bodo weh,kalu peluk jd suwey dia akhir hayat....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping