Selasa, Februari 28, 2012


Berikut dipaparkan sidang media yang dihantar kepada Semut melalui E-mel sewaktu Si Badrol ni ditemui semalam yang banyak timbulkan persoalan.

Seawal sesi temubual tu, Peguam dia kata yang mereka mempunyai kes yang kukuh. Kalau kukuh, kenapa Si Khalid Gagap tu enggan berikan kerjasama?

Kenapa Si Khalid Gagap tu kata yang pihak Kerajaan PKR Selangor tidak akan terlibat sedangkan Si Badrol ni adalah pemimpin mereka sendiri?

Kemudian timbul pula isu pasal saksi. Sebelum ni dia kata dia yang kena pukul. Tapi masa wartawan tanya, dia kata saksi dia pulak yang kena pukul.

Mana satu yang betul ni? Dia yang kena pukul ke atau saksi dia tu yang kena pukul dengan sekumpulan lelaki yang tidak dikenali tu?

Kalau betul saksi atau dia sendiri yang kena pukul, kenapa dia tak buat laporan kepada pihak Polis? Sampai sekarang, tak de lagi laporan yang dibuat.

Jawapan peguam dia kepada soalan ni pulak macam nak tegakkan benang yang basah. Ada ke dia kata laporan tu tak dibuat sebab Si Badrol ni pemaaf?

Pemaaf kepala hotak dia. Ingat orang tak tahu ke. Kalau dia lapor Polis, dah tentu Polis pulak akan buat siasatan. Maka makin banyak la cerita yang akan keluar nanti.

Bila ditanya sama ada ianya satu perangkap, Si Badrol tu hanya mendiamkan diri. kemudian baru dia kata bahawa ianya masih dalam siasatan.

Siap ada pasukan siasatan sendiri pulak tu. Tinggal lagi dia keberatan nak tunding jari kepada siapa yang jadi dalang. Kenapa dia takut nak kata UMNO?

Takut orang UMNO saman dia pulak ke? Atau memang ada agenda main tikam belakang sesama mereka sendiri? Kemungkinan itu tetap wujud dalam perilaku dia selepas itu.

Dia kata, spekulasi itu kemungkinan wujud. Cuma dia je yang tak nak akui. Maka sebab itu dia ulangi bahawa perangkap tu dibuat oleh orang luar sebanyak tiga kali.

Dan dari nada dia menyatakan yang dia sanggup jadi korban tu bunyi macam orang yang kecewa kerana tak de orang yang sanggup nak 'back-up' dia.

Kalau Si Ketua Penipu atau ADUN Sri Muda tu, sibuk pulak diorang nak 'back-up' serta menyediakan peguam dan sebagainya. Kenapa dalam kes Badrol ni diorang tak buat?

Dah nampak sangat la yang kemungkinan dikalangan pemimpin PKR tu sendiri ada hajat nak tikam belakang Si Badrol ni. Tambahan pulak, suami wanita tu 'katanya' juga merupakan ahli PKR. Jadi, macam mana dia nak tuduh UMNO yang buat!!!


Categories: , , ,

9 ulasan:

  1. biarlah say amenanggung sendirian hehheh macam frust jer bapak setan ni boleh tuju lagu tak ( dialouge kump jambu )tajuk lagi "sendiri" lagu sidee

    BalasPadam
  2. Wahai ustaz"DR.Asri Bapak Syaitan",sila tambah ilmu berpoligami pada bukan ustaz Salleh Yacob.

    BalasPadam
  3. Sodap ke burit Watiwani tu ustad? Wah syoknye ustad tutuh burit dia....alaaaaa ustaz ni makan sorang2 yea tak nak share2 dgn kitorang....pass2 lah kat kita ustad....kita pun nak rasa jugak tutuh burit tu....

    BalasPadam
  4. Eh korang perasan tak dia kata...'kalau di barat bila kes macam ni berlaku, mereka akan mudah letak jawatan....'. Aku dapat rasakan dia hint pada Anwar Israel. Ini mesti Anwar Israel punya kerja. Belakang buat lain, depan cakap lain. Itu memang kepakaran Anwar Israel untuk tenggelamkan isu sokong keselamatan Israel dia.

    BalasPadam
  5. Salam semua;
    Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
    Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

    BalasPadam
  6. perjuangan atas katil je tuuu...

    BalasPadam
  7. ni..tolong bgi tau kat loyar tu..mana2 badan penguatkuasaan di M'sia diaorg kerje 24jam laa..round da clock..ade shift..jgn nk spin....

    BalasPadam
  8. harga ayam mentah di KL dan Kuantan dari RM80(1 STAR-rm400(5star)

    BalasPadam
  9. Tanpa nama : ko jgn nk memandai..penguatkuasa agama mane ade shift..diorg keje mcam bese..8 - 5..pastu malam ot..
    Ni lg satu..yg aku paham..badrol ckap mgkin ade saksi mase die kenne pukul..bkan saksi die yg kne pkul..nk ckap jgn main ikut sdap mulut je wei..dgr, bace & paham memolek..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping