Sabtu, Mac 03, 2012


Wah!!! Memang hebat la Si Ketua Penipu yang juga wakil kepada rejim zionis Israel kat Malaysia ni rupanya ye. Ingatkan dia setakat tau cakap sikit je bahasa India.

Rupa - rupanya bukan setakat dia tau ucap selamat je. Malah dia juga tau mencarut dalam bahasa India. Patut la Hindraf pun sambut dia macam dewa hari tu. Sampai letak 'tanda' pada dahi. Rupanya dia lebih Hindraf dari Hindraf tu sendiri!!!
AIDCNews – 03/03/12 – Satu laporan polis dibuat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung kata-kata lucah yang menghina kaum India yang diucapkan oleh Ketua Pembangkang itu ketika kempen Pilihan Raya Kecil DUN Bagan Pinang pada 9 Oktober 2009.
Laporan polis tersebut dibuat oleh NGO, Alternative Action Team (AAT) dan Kelab Perpaduan Insan Selangor di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi, Kuala Lumpur, semalam.
“Dia (Anwar) kata pundek..pooci.. poodah…satu pemimpin yang ada segolongan yang mengagung-agungkan..mantan Timbalan Perdana Menteri..keluarkan satu ayat depan orang ramai.” kata B Kalaivanar jurucakap NGO yang turut menayangkan kepada wartawan rakaman ucapan Anwar tersebut.
“Tarak guna punya Hindu..dia menghina Hindu..lagi kata pundek..pooci..poodah..dua title ini awak taip dalam youtube, awak boleh download apa yang dia cakap.
“Ini bukan macam dia selalu kata orang fitnah..orang tuduh (dia)..Ini memang (dia)..dia memang pelakon handalan..Anwar ni memang canggih, dia berlakon”, katanya.
B Kalaivanar yang juga bekas aktivis PKR berkata Anwar sanggup memaki hamun dan mencarut kepada kaum India di Bagan Pinang kerana tahu kawasan itu kekurangan penduduk dari kaum tersebut.
“Dia tengok India kurang..dia makin hamun lah..”, katanya.
Ketika ditanya kenapakah baru sekarang laporan polis dibuat ke atas Anwar, sedangkan ucapan Ketua Umum PKR itu dibuat pada tahun 2009, Kalaivanar secara jujur menjawab, pihaknya baru menemui bukti rakaman video itu seminggu yang lepas.
“Dia dah muat dah lama dah dalam youtube..saya jumpa baru seminggu lalu..Ini sentimen dasyat..tak pernah dalam Malaysia ada seorang pemimpin atas pentas yang menghina ‘Hindu Pooodah’
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping