Khamis, Mac 15, 2012


Ps: Kalau la artis ni pun boleh marah bila ada pihak tertentu cuba buat cerita yang bukan - bukan tentang mereka, tak mustahil MB Pahang pun boleh bagi reaksi sedemikian.

Padahal dah terang - terang wartawan Sin Chew tu tak ada dalam majlis perjumpaan Tok Pa dengan beberapa wakil penduduk. Tapi, diorang boleh buat jugak laporan mengenainya.

Bila dah nak kena saman dengan pihak MB, baru la sibuk talipon nak mintak selesaikan masalah tu tanpa perlu pergi ke mahkamah. Tau pulak diorang talipon pejabat MB.

Kenapa sebelum ni, bila diorang dapat info tu dari pihak ketiga, diorang tak talipon untuk mendapatkan penjelasan mengenainya? Tak ke bodoh namanya tu? Sekarang, Baru Padan Dengan Muka Diorang!!!
Satu petikan akhbar telah di’papar berbunyi ‘Ella Sunti Merampas Suami Orang’ & itu menyebabkan ada wartawan bertanya sama ada Faezah Elai tahu akan perkara itu.
Faezah Elai menjawab soalan para media dalam keadaan terkejut dek kerana beliau sendiri tidak tahu yang babak itu wujud dalam filem Jidin Sengal yang merupakan arahan pertama Esmi Zahara Yusof. 
Tidak cukup dengan itu, suami beliau Heykal Hanifah menegur para wartawan yang bertanyakan hal rumahtangga beliau di majlis pratonton filem tersebut melalui akaun Twitter beliau.
Rasanya wartawan yang hadir sekadar bertanya & soalan itu pun masih berada dalam konteks filem itu sendiri cuma secara kebetulan ia’nya berkait dengan satu gossip yang pernah melanda mereka berdua. Heh. - Sumber
Categories:

1 ulasan:

  1. biasa la tu..bile dah tersepit baru la reti nak buat cara elok..kalau tak keje nak menghentam je la..dunia oh dunia

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping