Khamis, Mac 15, 2012


Dalam kehangatan isu mengenai Si Ketua Penipu tu menyokong Rejim Yahudi Israel, timbul pulak isu ni. Nampak gayanya, Si Azmin tu ada niat nak merosakkan keadaan.

Semalam, dalam sidan dewan Parlimen kecoh apabila Menteri Luar, Datuk Anifah Aman menyatakan bahawa Kerajaan malaysia tidak akan bertoleransi dengan israel.

Sambil menyelar tindakan Si Ketua Penipu yang menyokong Keselamatan Israel, Datuk Anifah menyatakan komitmen Kerajaan memperjuangkan hak Palastine.

Kenyataan Menteri Luar itu telah membangkitkan kemarahan dari kalangan pembangkang terutamanya Anak Emas Kesayangan Si Ketua Penipu iaitu Si Azmin Ali.

Dia cuba untuk melegakan keadaan dengan membaca petikan falasafah dari seorang yang berbangsa Jerman. Tapi tindakan tersebut hanya memalukan dia sahaja.

Insiden ini telah dilaporkan secara lansung oleh Ahli Parlimen Kota Belud, Datuk Abdul Rahman Dahlan dalam laman Twitternya.


Sekali lagi, tindakan Pakatan Pembangkang itu hanya memalukan diri mereka sendiri sahaja apabila kenyataan Azmin itu digelak oleh seluruh ahli Parlimen yang ada.

Kot ye pun nak ambik petikan dari kata - kata falasafah sekali pun, cari la dari kalangan orang Islam. Apa, lekeh sangat ke orang islam ni sampai tak boleh jadi rujukan? Nak jugak ambik petikan Yahudi tu pasal apa? Kan tak pasal - pasal je dah malu!!! Baru Padan Muka Dia!!!
Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. I watch the video Azmin keep on saying..TAkde MARUAH..

    Hey AZMIN...Siapa yg tiada MARUAH.. KAU & KEPALA BAPAK PARTI PEMBANGKANG Tu yg TAK DE MARUAH... MUHASABAH LAH DIRI DULU

    BalasPadam
  2. APA KATA MP BN SURUH ANWAR KUTUK KAW2 ISRAEL DAN KATA KAT ANWAR RAKAMAN AKAN DIBUAT DAN DIHANTAR KE CNN BBC HEHEHE DIA BERANI X?

    BalasPadam
  3. Azmin bercakap pasal maruah???? hahaha kenapa tak mahu check DNA AFIFAH, Shamsidar dan Azmin sendiri? pastikan Afifah itu sebagai teras pada maruah Azmin...

    BalasPadam
  4. tak ada MARUAH ... hahaah .... yg dia ada maruah kerr bini pun orang lain boleh sapu hahaha ada maruah kerr... adik sendiri pun dok maki hamun dia ... hahaha.. ada maruah ker anak sendiri pun tak tau mana bapak hahahah aa maruah ker ....

    BalasPadam
  5. makin menipu mereka semakin tertipu, tiadalah mereka menipu melainkan mereka menipu diri mereka sendiri, mereka menyangka mereka berjaya menipu org ramai walhal mereka sebenarnya sedang menipu diri mereka sendiri, maka amat buruklah perbuatan manusia munafik fasik sebegitu..........KESIAN...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping