Selasa, Mac 27, 2012


Eh la! Ini je ke taraf seorang Timbalan Presiden PKR menjawab dakwaan dan cabaran dari orang lain? Kalau setakat macam ni, baik la dia letak je jawatan sebagai Timbalan Presiden tu.

Cara dia jawab cabaran yang dibuat oleh Dr. Hassan Ali semalam tak ubah macam budak sekolah tadika yang didenda oleh cikgu dia dekat sekolah kerana tak siap buat kerja.

Kalau budak sekolah tu, boleh jugak la kita terima akal sebab dia budak lagi. Ini dah tua bangka pun bagi jawapan macam budak sekolah menda kejadahnya!!!

Kot betul la apa yang didakwa oleh Datuk Dr. Hassan Ali tu tak betul, kenapa dia tak ambik tindakan? Saman je la Datuk Dr. Hassan Ali tu. Apa susah? Kan diorang suka saman orang?

Dan kalau dia nak saman, jangan lupa saman Ummi Hafilda tu sekali sebab dia pun banyak jugak buat dakwaan macam yang nyatakan oleh Datuk Dr. Hassan Ali tu.

Nak pulak dalam isu hubungan diantara isteri dia dengan Si Ketua Penipu tu. Dakwaan tu bukan kecik anak. Tapi mampu menggugatkan imej serta maruah dia sebagai seorang suami.

Tinggal lagi, kalau itu pun dia tak mampu nak buat, baik tak payah mimpi nak jadi pemimpin!!! Nak jaga maruah keluarga dan diri sendiri pun dia tak mampu, inikan pulak nak jaga maruah Negara!!! Alamat jahanam la jawabnya!!!
SHAH ALAM - Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali menganggap desakan bekas Exco Kerajaan Negeri Selangor, Datuk Dr Hasan Mohamad Ali agar beliau menjawab lima isu yang dibangkitkan, hanya sebagai skrip fitnah lama yang diulang tayang sejak lebih satu dekad.

Katanya, sebagai seorang yang sering mendabik dada mengatakan beliau ada pengalaman luas dan berpendidikan tinggi, adalah amat malang apabila Hasan kini dilihat sanggup melutut dan mengutip tohmahan yang berupa fitnah yang begitu kejam dan keji untuk menyerangnya.

"Sekiranya Hasan seorang pemimpin yang berjiwa Islam dan mempunyai nilai-nilai kemelayuan, beliau sewajarnya menasihati mana-mana pihak yang membuat fitnah dan tohmahan supaya hentikan budaya fitnah ini.

"Tapi apa yang berlaku adalah sebaliknya. Hasan sendiri yang mengutip fitnah ini sebagai hujah balas terhadap saya.

"Ini adalah satu taktik politik untuk alihkan pandangan masyarakat daripada isu yang saya kemukakan secara berfakta dan berdokumen pada sidang Dewan Undangan Negeri baru-baru ini," katanya kepada Sinar Harian.
Published with Blogger-droid v2.0.4
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. eloo mangkok ..kalau tak betul saman je laa ngapa asyik duk ngikut cara nuar..cuma tau menafikan didalam ceramah tepi longkang sahaja...memang dasar ko dasar muka tembok..kerana harta ..bini pun ko sanggup kongsi..apa punya manusia ni..tak reti malu..nama je ada otak..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping