Isnin, Mac 05, 2012


Si Badrol yang kantoi berkhalwat dengan bini orang tu sekali lagi telah buka mulut, dengan dituduhnya suami kepada wanita tu berpakat dengan UMNO untuk menjatuhkan dia.

Nak kata bagus sangat dalam politik, Si Badrol ni tak lebih kepada penceramah berotak udang dan mulut penuh dengan caci maki semata - mata.

Kemudian nak kata dia mengugat UMNO dan BN tak terasa apa pun. Kata Pepatah, Ada Tak Menambah, Tiada pun Tak Mengurang.

Badrul lebih kepada pemaki hamun kepada golongan alim ulama hingga menggelar Bekas Mufti Perlis sebagai syaitan.

Paling bangsat ostad PKR buat fitnah untuk tutup dosa dia sendiri. Cuba korang bayangkan. Dah la dia balun isteri orang, kemudian dituduhnya si suami gadai isteri secara terancang.

Tak ke gila namanya tu? Mulanya dia kata bagi kaunseling. Kemudian tukar cerita pulak. Dia kata nak bagi bantuan tempah bilik. 

Lepas tu buat cerita 20 orang lelaki pukul dia. Hari ni dia kata si suami pasangan ngentot berkomplot bersama Umno.

Sudah - sudah la Badrol. Tak payah la nak cakap banyak!!! Lagi banyak yang dia cakap, lagi banyak benda bodoh yang keluar!!! Baik mengaku je, habis cerita. Nak menipu orang buat apa? Kot ye pun dah tak de kerja lain, jangan la asyik menipu je kerjanya!!!

Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr Badrulamin Bahron mendakwa insiden beliau ditangkap khalwat dengan seorang wanita bersuami pada Sabtu lalu merupakan perangkap terancang yang didalangi Umno.

Malah menurut beliau, suami wanita berkenaan yang dikenali sebagai Faizal turut terlibat dalam usaha menganiaya dan menghancurkan karier politiknya.

"Faizal yang merupakan suami kepada wanita berkenaan dipercayai terlibat dalam rancangan untuk memerangkap saya.

"Malah saya diberitahu oleh bapa wanita itu bahawa seorang pemimpin Umno menghubungi dia bagi mendapatkan nombor telefon bimbit Faizal. Jadi saya percaya semua ini ada pertalian dan hubung kait bagi memerangkap saya," katanya ketika dihubungi mStar Online di sini, Isnin.

Malah Badrulamin mendakwa kejadian berkenaan merupakan tindakan terancang pihak tertentu untuk memerangkap dan mengaibkan beliau.

Dalam pada itu ditanya kemungkinan peragkap yang dimaksudnya itu didalangi oleh ahli PKR dan penyokong pembangkang sendiri, Badrulamin menolak perkara berkenaan.

"Saya tak fikir rakan-rakan saya terlibat. Saya yakin dalam perjuangan kami bersama, mereka tidak akan khinati saya," katanya.
Categories: , , ,

15 ulasan:

  1. bermakna kalau bukan perangkap si badrol ni lepas la dengan kerja maksiat/kuliah awal suboh yg d lakukan...wah shabas inspekter shabb....he he he

    BalasPadam
  2. hahaha shabas satu lagi pemimpin pakatan haram yang menghalalkan berzina..kalau anwar nak meliwat kena di tempat private jangan public...badrol pulak kalau nak kaunseling pukul 2 3 pagi takder salah berdua2an...kalau kena tangkap khalwat tu tandanya ada komplot dengan umno memang HEBAT ULAMA SATU NI....

    astagfirullah....

    BalasPadam
  3. oozeSTUD BEDroll de swiss garden towel...tak habes2 dok oozing...maseh klimaks tak sudah...ooze ooze ooze

    BalasPadam
  4. Arrghh!!! moto aku pancit lg. Ni smua keje umno.

    BalasPadam
  5. Badrol ni kene bala Allah sebab mulutnya. Tak kan la dia tak sedar sema terjadi dalam perancangan Allah. Dosa besar runtuhkan masjid dan jadikan anak kecil mangsa perceraian.... Ostad akhir zaman.

    BalasPadam
  6. Dah kena pada batang hidung sendiri main dengan bini orang jangan lah nak salahkan orang lain...tapi jangan bimbang ustaz badrul, kalau tak ada 4 saksi kes ni tak sangkut kan?...apa ada hal..anuar bolih tolong awak...awak akan lepas dan bebas main dengan bini orang lagi selepas ini...janji tak ada 4 orang saksi...

    BalasPadam
  7. hanya allah yang mengetahui..amin

    BalasPadam
  8. nasib baik dia tak kata pasangan dia tu datang sbb sama2 nak buat qiamulail, tu yang dtg pkul 2 pagi tu.

    BalasPadam
  9. badrulamin ni tengok muka dia pun dah nampak muka burit..dlm pala otak dia tu penuh dengan lendir burit bini orang..munafiq lakhnat!

    BalasPadam
  10. kalau dah tau perangkap, kenapa dimakan umpan?

    BalasPadam
  11. ostad vs anuwar

    BalasPadam
  12. Dah tentu dia di tangkap berkhalwat, dgn disaksikan oleh saksi2 yg nyata. Apa pun alasan dia, dia sudah di tangkap berdua-duaan, dan bila khalwat berlaku ianya menjuruskan kepada perbuatan zina! Sebagai seorang yg kononnya berstatus 'ustaz' takkan la dia tak tahu perkara ini. Kalau dia betul nak tolong bagi kaunseling, panggil suami wanita itu sekali.. bukan bagi kauseling dlm bilik tertutup pada jam 2 - 3 pagi tanpa ditemani oleh orang lain. Sah dia yg sendiri merancang pertemuan itu sebab dah syokkan wanita tersebut dan disebabkan termakan bisikan syaitan maka dia sanggup berpura-pura membantu. Walhal dia mengambil kesempatan ke atas keadaan rumah tangga wanita itu yg kucar kacir - dialah yg menjadi penyebabnya!! Elok di boikot saja si Badrol Bahlul ni - CD/DVD dia di pasaran tu boleh di buang saja sebab semua ceramah dan apa yg dia katakan adalah dusta belaka. Allah Maha Adil dan Saksama - rasakan lah Badrol kerana meruntuhkan mahligai rumah tangga orang. Malunya.... apa2 pun alasan dia bagi, yg jelas dia di tangkap berdua-duaan...

    BalasPadam
  13. Kenapa Jabatan Agama Islam Pahang begitu lama menjalankan siasatan sehingga kini belum membuat apa-apa pertuduhan.JAIP mahu tutup bangkai ke,takkan air mani yang masuk lubang betina tu dah jadi anak baru nak buat pendakwaan. Lembatlah.

    BalasPadam
  14. anak ngan isteri ustaz ni tak rasa malu ke dgn perangai ustaz ni? kalau aku jadi anak, aku saman malu je kat ustaz ni..

    BalasPadam
  15. memang betul umno berpakat dgn suami permpuan tu. mula2 umno bagi duit pada rosak badrul suruh pergi hotel jumpa perempuan isteri org tu pada pukul 3 pagi. tapi rosak badrol menolak kemudian laki perempuan tu jadi marah, lalu dia ugut nak pukul rosak badrol...kerana takut rosak badrol terpaksa turutkan juga pergi kat hotel tu pada pukul 3 pagi. apa yg terjadi... rosak badrul ditangkap dituduh berzina dgn isteri org. aku sendiri yg nampak, nampak kenyataan bangang rosak badrul ni...bodoh macam lotong.. muka hodoh mcm beruk... hodoh muka beruk ni kalau kita tengok dari jauh bila dia berjalan bontot dan mukanya sama eja merah...asik2, takbir...takbir..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping