Selasa, Mac 06, 2012


Ish! Gila betul Datuk Bandar Kuala Lumpur ni ye. Berani dia buat benda ni? Dia tak pikir dulu ke sebelum dia buat apa - apa tindakan? Takkan orang macam dia pun tak tau benda ni?

Berani dia cabar anak kepada bakal Imam Mahdi ni supaya suruh dia bersumpah? Ish! Agak - agak la jugak kalau ye pun nak cabar.

Rasa Semut, hidup mati semula pun Si Nurul Izzah ni takkan mengaku kata dia pernah berjumpa dengan pihak Pemaju Gasing Meridien Sdn. Bhd.

Kalau Datuk Bandar tu tuduh pun, tentu Si Nurul Izzah ni akan kata, "Itu bukan saya. Rupa macam saya, gaya macam saya. Tapi bukan saya."

Al - Maklum la. Diakan anak Papa. Sedangkan Papa dia sendiri pun tak berani nak mengaku, apatah lagi budak hingusan macam Si Nurul izzah ni. Lagi la dia takkan buat.

Sama la macam pemimpin PAS kat Pahang ni. Walaupun diorang dah jumpa dengan pihak AELB, JPS, PKNP dan LYNAS pada tahun 2009, diorang tetap kata tak jumpa lagi.

Kalau Si Fuziah tu memang ye la Bebal dan Sombong. Orang ajak datang ke kilang untuk lihat sendiri dakwaan yang dibuat. Tapi dah jenisnya manusia Bebal macam Si Nurul Izzah tu, nak buat macam mana? Kalau dah Bebal tu Bebal la jugak!!!

Datuk Bandar Kuala Lumpur Tan Sri Ahmad Fuad Ismail boleh masuk buku Malaysia Book Of Records bila beliau sebagai pegawai kerajaan,mencabar Ahli Parlimen PKR Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar agar bersumpah.
Beliau membuat cabaran ini dalam sidang akhbar Isnin untuk menjelaskan mengenai kontroversi projek lot banglo di Bukit Gasing yang terletak di sempadan Selangor dan Wilayah Persekutuan di Petaling Jaya.
Ahmad Fuad mahu Nurul Izzah bersumpah beliau tidak pernah jumpa pemaju projek itu,Gasing Meridien Sdn Bhd yang mendakwa pernah memberi penerangan terperinci kepadanya mengenai projek itu pada tahun 2009.
Ini kerana Nurul sudah backing bantahan penduduk kawasan itu mahu Dewan Bandaraya Kuala Lumpur menarik balik kebenaran projek berkenaan kerana mendakwa ia dibina di lereng bukit dan kawasan digazet kawasan hijau.
Datuk Bandar itu menjelaskan kawasan projek itu tidak termasuk dalam 52 hektar kawasan yang digazet kawasan hijau di Bukit Gasing.
Katanya kawasan projek itu adalah tanah persendirian dan pemiliknya berhak memajukan tanah itu.
Menurut beliau kelulusan projek itu diberi pada tahun 2008 dan jika ia dibatalkan Dewan Bandaraya kena bayar pampasan sebanyak RM135 juta kepada pemilik tanah. - seterusnya, klik kat sini.
Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. Bapuk borek anak rintik.Anak sayangku sama jer perangainya macam bontot sayangku.

    BalasPadam
  2. Sumpah? Sumpah apa? Dia ni Islam ke dan bolih sumpah ke? Bukan keturunan Jews ke?

    BalasPadam
  3. Hehehe PKR..
    Nak komen pun malas...

    Pakar
    Kencing
    Rakyat

    Masa nak ditubuhkan dulu mmg nama PKR ni dah termetri dikepala Anuar.

    BalasPadam
  4. Ermmm Kang Sumpah patah balik kang.. baru tau.. Ada kang kena sambar petir ..

    BalasPadam
  5. Nak bt mcm mana..anak bapak.

    BalasPadam
  6. Apa yang pasti PKR sudah diketahui seluruh raktay MALAYSIA bahawa:-
    rupa sama tetapi bukan saya
    suara sama tetapi bukan saya
    SUDAH SUDAH SUDAH LAHHHHHHHH
    BOSAN LA, PKR NI
    HANCUR JAHANAN PKR.

    BalasPadam
  7. bro,mohon pautkan blog medantempurkedah.blogspot.com ke bloglist bro,sy sudah buat demikian

    BalasPadam
  8. Nurul ni memang penipu besar...

    NURUL IZZAH JADI PENGUNDI HANTU DI LEMBAH PANTAI? Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping