Rabu, Mac 14, 2012


Hebat!!! Cukup hebat Si Jambu Rafizi ni dalam beristiqomah untuk menaburkan fitnah demi fitnah terhadap Datuk Seri Najib Tun Razak.

Baru - baru ni, dia dah kantoi menipu dan membuat fitnah terhadap PM dengan mengatakan yang PM guna duit rakyat untuk majlis pertunangan anak dia.

Namun, bukan sahaja Pejabat Perdana Menteri yang menafikan dakwaan tersebut. Malah pihak Hotel Shangri - La juga turut menafikannya.

Kata pihak hotel tersebut, perbelanjaan majlis pertunangan itu telah dibayar sendiri oleh YAB Perdana Menteri.

Tapi, sebab Si Rafizi ni masih tak puas hati kerana taktik dia nak memburukkan PM tak menjadi, maka dia buat pulak dakwaan berikut:

Kalau dah sekali dia kantoi, tak mustahil dia akan kantoi lagi selepas ni. Maklum la, jenis manusia penipu macam dia ni mana tau serik.

Dia sama je macam perumpamaan anjing suka makan taik. Kalau tak dapat makan pun, dia dapat hidu pun dah cukup bagus!!! Itu perumpamaan je. Tapi hakikatnya macam tu la.

Kalau dia tak dapat nak tabur fitnah, dapat memburukkan imej PM pun jadi la. Dan niat dia tu semua orang dah tahu.

Tapi, adakah dia akan mendiamkan diri apabila pendedahan dibuat terhadap Si Wali Terompah ni pulak? (Klik Sini) Adakah dia akan membuktikan yang dia hanya nampak nyamuk di seberang lau, tapi gajah mati depan mata dia buat - buat buta!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping